Åhhhh :( Baby kastet ud fra 8. sal..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2010

Chamomile

Hvor er det frygteligt, stakkels baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

Vingummien

MariaE skriver:

Jeg ved det godt, men man bliver bare SÅ fustreret over at folk ikke kan lade andre leve...at det SKAL gå ud over andre hver gang.

Og jeg ved godt hun skal leve med det hun har gjort resten af livet og at hun har brug for hjælp, men det gør desværre ikke min harme mindre.....

Ja det gør jeg sgu også. Er jo hende der har gjort det. Uanset hvad

Anmeld

27. august 2010

Cris

Fødselsdepresion??? Man kan virkeligt blive som Dr.Jekyll and Mr.Hyde.... Her i DK tager man tit hensyn til fødselsdepresion. Der kommer en sundhedsplejersken og tjekker, om alt er i orden og hun kan starte en "alarm" hvis hun kan mærke noget. I andre lande, inkl. Frankrig, er der ikke nogle. Hvem ved situationen i lejligheden. Hun har måske været alene i 2 uger uden nogle og så en depresion? Jeg siger ikke, at det er rigtigt, det hun gjord! NEJ NEJ NEJ Det gør ondt i hele min krop for at høre det! Men jeg er også lidt ked af det for mors vejne, for når hun bliver rask igen kan hun se, hvad hun har gjord og jeg vil bestemt ikke være i hendes situation! Jeg har en veninde som boede i Australien. Hendes fødsel depresion var så stor, at de blev nød til at indlægge hende i den psykiatriske afdeling. Hendes mand og mor kæmpede for hende. Hun siger, at hun fik det bedre igen efter et styk tid. Hun kan ikke huske noget som helst i den periode. Hun siger, at heldighvis har hun haft støtte og hun har ikke rigtigt reargeret på en voldsomt måde, hendes reaktioner var noget anderledes. Men hun kan ikke huske noget. Det frygteligt.

Så til alle gravide, så snart I kan mærke noget galt med jer eller jeres familie kan se, at I kunne måske have depresion, så skal I skynde jer og finde noget hjælp, for det kan gå rigtigt galt...  

Anmeld

27. august 2010

novalfrida

Ej hvor er det dog ganske tragisk

Anmeld

27. august 2010

Silvermist

Puha, jeg får helt ondt i maven af at læse artiklen. Frygteligt, jeg er dybt rystet.

Anmeld

27. august 2010

JustAnotherName

Jeg kan SLET ikke tåle at vide den slags. Jeg bliver så dårlig over det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.