Åhhhh :( Baby kastet ud fra 8. sal..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

883 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. august 2010

Trolde_mor

Sidder med kæresten og er dybt rørt, efter at have læst artiklen om en 34-årig mor, der har kastet sin lille 2-uger gamle baby ud fra en lejlighed på 8. sal...

Det er så frygteligt Den lille pige døde "heldigvis" på stedet...

http://nyhederne.tv2.dk/article/33158966/

Hun må da næsten have haft en fødselspsykose? Men er der mon slet ikke nogen der har set tegnene?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

lion

Trolde_mor skriver:

Sidder med kæresten og er dybt rørt, efter at have læst artiklen om en 34-årig mor, der har kastet sin lille 2-uger gamle baby ud fra en lejlighed på 8. sal...

Det er så frygteligt Den lille pige døde "heldigvis" på stedet...

http://nyhederne.tv2.dk/article/33158966/

Hun må da næsten have haft en fødselspsykose? Men er der mon slet ikke nogen der har set tegnene?

Hvor er det bare forfærdelig. Sidder her med gåsehud.

Jeg er bare glad for at babyen døde på stedet. Selvom det barn ikk brude være død.

Anmeld

27. august 2010

Trolde_mor

lion skriver:

Hvor er det bare forfærdelig. Sidder her med gåsehud.

Jeg er bare glad for at babyen døde på stedet. Selvom det barn ikk brude være død.

Sådan har jeg det også, tænk hvis det havde været fra f.eks. 2. sal og den lille havde svære kvæstelser og smerter..

Men ja, den lille pige skulle slet ikke være blevet kastet ud af det vindue, det er slet ikke til at forstå at nogen kan gøre sådan noget..

Anmeld

27. august 2010

Daisy

Åh jeg tudede helt vildt og gav min 3 uger gamle søn et mega knus. Det er bare så forfærdeligt

Anmeld

27. august 2010

lion

Trolde_mor skriver:

Sådan har jeg det også, tænk hvis det havde været fra f.eks. 2. sal og den lille havde svære kvæstelser og smerter..

Men ja, den lille pige skulle slet ikke være blevet kastet ud af det vindue, det er slet ikke til at forstå at nogen kan gøre sådan noget..

Nej det er bare ikk til at forstå og det er kun en god ting.

Anmeld

27. august 2010

Low

Hvor er det dog vildt!!!! Jeg er rystet!  

Anmeld

27. august 2010

Trolde_mor

Daisy skriver:

Åh jeg tudede helt vildt og gav min 3 uger gamle søn et mega knus. Det er bare så forfærdeligt

Åhh... ja, det må da ramme meget mere, når ens egen guldklump er næsten lige så gammel..

Rigtig forfærdeligt, tænk hvis nogen havde set tegnene, så kunne hun være i live nu..

Anmeld

27. august 2010

Muffinmus

HVIS folk skal tage et liv i desperation, kan de for fanden så ikke tage deres eget forpulede elendige liv!!!!

Er SÅ pissetræt af voksne mennsker der gør skade på ANDRE fordi de har det elendigt. Gør da en ende på livet og lad alle andre leve.

ARRGH- depression eller ej.

Anmeld

27. august 2010

Vingummien

man forstår det jo ik

Anmeld

27. august 2010

Muffinmus

Tulipan skriver:

man forstår det jo ik

Jeg ved det godt, men man bliver bare SÅ fustreret over at folk ikke kan lade andre leve...at det SKAL gå ud over andre hver gang.

Og jeg ved godt hun skal leve med det hun har gjort resten af livet og at hun har brug for hjælp, men det gør desværre ikke min harme mindre.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.