Mette+Mathias skriver:
Ej, det er da alt for overdrevet!! Hvis man har den indstilling til livet, så kan man da virkelig få plantet noget angst i sit barn!
De andre som skal med er FORÆLDRE!! - man mistænker vel ikke sine børns venners forældre for at være pædofile??
Vil de have børneattest på alle forældrene - eller kun hvis det er mænd der deltager??
Jeg synes det er latterligt, og politiet må have bedre ting at bruge tiden på - tænk hvor mange lejrskoler/overnatninger der er hver uge i DK.
Kom lige til at tænke på - hvad så når børnene sover hjemme hos hinanden, skal man så også have en børneattest?? Og senere når der er videomaratho og pyjamasfester - børneattest?!?
Tjah måske er det overdrevet... men som jeg skriver senere er der nogle (incl mig selv) der har sådanne ting tæt inde på livet, og hvis det kan berolige nogle forældre er det vel ok.... synes jeg.
Og nej, hvis min datter skulle hjem til en og lege ville jeg ikke bede om børneattest og overnatning ville også kun ske hvis jeg kendte forældrene....
At det skulle plante en skræk i børnene sker vel kun hvis man gør et stort nummer ud af det og fortæller dem en masse ting.
Anmeld