Hvad synes i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2010

Mette+Mathias

Mette+Mathias skriver:

Ej, det er da alt for overdrevet!! Hvis man har den indstilling til livet, så kan man da virkelig få plantet noget angst i sit barn!

De andre som skal med er FORÆLDRE!! - man mistænker vel ikke sine børns venners forældre for at være pædofile??

Vil de have børneattest på alle forældrene - eller kun hvis det er mænd der deltager??

Jeg synes det er latterligt, og politiet må have bedre ting at bruge tiden på - tænk hvor mange lejrskoler/overnatninger der er hver uge i DK.

Kom lige til at tænke på - hvad så når børnene sover hjemme hos hinanden, skal man så også have en børneattest?? Og senere når der er videomaratho og pyjamasfester - børneattest?!?

Hov - jeg ville have citeret trådstarter - sorry.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

tinasmor

sus34 skriver:

Jeg synes godt nok det er overdrevet!

Man bliver da nødt til at stole på hinanden, det er jo forældre til børn i ens klasse vi snakker om. Du ville da heller ikke bede om at se en attest, hvis dit barn vil hjem til den pågældende og lege en dag efter skole!!!

Man kan altså også blive FOR hysterisk, vi er da heldigvis alm mennesker med alm moral-normer langt de fleste af os.

Jeg er helt enig. Det er jo forældre hvor ens barns forhåbenlig kommer til at bruge tid hos når de er på besøg hos hinanden. På en enkelt overnatning, der sover de voksne jo ofte sammen og børnene for sig. Jeg kan forstå det ved f.eks Spejder lejr hvor det er gentagende gange og man arbejder et sted med børn (frivilligt eller professionelt) Men ellers burde man jo i princippet have det hos alle de forældre hvor ens barn skulle overnatte hos en ven eller veninde.

Anmeld

27. august 2010

Kb

Mette+Mathias skriver:

Ej, det er da alt for overdrevet!! Hvis man har den indstilling til livet, så kan man da virkelig få plantet noget angst i sit barn!

De andre som skal med er FORÆLDRE!! - man mistænker vel ikke sine børns venners forældre for at være pædofile??

Vil de have børneattest på alle forældrene - eller kun hvis det er mænd der deltager??

Jeg synes det er latterligt, og politiet må have bedre ting at bruge tiden på - tænk hvor mange lejrskoler/overnatninger der er hver uge i DK.

Kom lige til at tænke på - hvad så når børnene sover hjemme hos hinanden, skal man så også have en børneattest?? Og senere når der er videomaratho og pyjamasfester - børneattest?!?

Helt enig her

Anmeld

27. august 2010

TbCp

Mette+Mathias skriver:

Tjah måske er det overdrevet... men som jeg skriver senere er der nogle (incl mig selv) der har sådanne ting tæt inde på livet, og hvis det kan berolige nogle forældre er det vel ok.... synes jeg.

Og nej, hvis min datter skulle hjem til en og lege ville jeg ikke bede om børneattest og overnatning ville også kun ske hvis jeg kendte forældrene....

At det skulle plante en skræk i børnene sker vel kun hvis man gør et stort nummer ud af det og fortæller dem en masse ting.

Anmeld

27. august 2010

line melias mor

jeg tænker lidt at man vel ikke har sit barn hvis man er dømt for pædofili?

Anmeld

27. august 2010

Low

Jeg synes det er helt iorden. det gælder også om at man skal være tryk og hvis nogle har haft ubehalige oplevelser og derfor gerne vil have det så synes jeg det er helt okay.

Anmeld

27. august 2010

wamse

Synes det er helt ok at bede om

Anmeld

27. august 2010

millesofie

jeg synes det er helt ok når der er tale om telt tur

og andre ture for den sags skyld

men man skal ikke gå over gevind, den behøves ikke være fast kotyme hver gang der skal ske noget i klassen

Anmeld

27. august 2010

Miamaja

Jeg tror faktisk jeg ville synes godt om at der er en foraeldre der turde sporge om det. Det er godt nok de maerkeligeste ting man horer om nu til dags, og hellere vaere den hysse foraeldrer end det utaenkelige skete.

Anmeld

27. august 2010

Shibby

Syntes det med attester lyder som en god ide..!

At man er forældre betyder ikk at man ikk er pædofil. Enhver kan være det og når det kommer til mit barn vil jeg hellere være for sikker end den mindste smugle usikker på det her plan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.