Hej Natasja
det undrer mig temmeligt meget, at din datters far, kan nå at lave så meget ravage, iløbet af hans samvær!!!
Mener at anbefalingen for fastsættelse af samvær, for så lille et barn, er 30minutter en gang i ugen og det vel at mærke, sammen med bopælsforældren eller en anden, for barnet kendt person (for at barnet ikke skal blive traumatiseret)
Samvær og forældremyndighed har INTET med hinanden at gøre !!!!
Delt forældremyndighed betyder blot, at i skal være enige om ting, så som hvor barnet skal bo, passes, gå i skole og evt. hvilken religiøs retning barnet skal opdrages under!
Lige når det kommer til dette emne, får man desværre kun den rådgivning, man selv opsøger, så jeg vil klart anbefale dig at få hold i Mødrehjælpen (du kan her igennem, få gratis konsultationer, med en jurist/advokat)
Ligeledes vil jeg helt klart råde dig til at kontakte politiet i tilfælde af trusler/chikane, du skal ha' dokumentation på ALT, i tilfælde hvor det er ord imod ord, stikker Statsforvaltningen fingrene i ørene og lader som ingenting!!!!
Er du for øvrigt klar over, at du i tilfælde af at han har truet dig verbalt på livet eller du har følt dig truet på livet af ham, kan forlange at i bliver indkaldt til møder seperat ??
Bare lige lidt krummer, fra en som har kæmpet i Statsforvaltningen, i over 2 år nu>(
Pøj pøj med det og lov mig ikke at la' dig affærdige (for jeres datters skyld)
Knus fra Ravnen
Anmeld