Kære Natasja
Det lyder virkelig ufedt for jer alle sammen :'(
Hvis I kan tale sammen, kunne I forældre blive enige om en fast ordning. Som far og med fælles forældremyndighed har han ret til at se sin datter, og i længden vil hun forhåbentlig også få glæde af at have kontakt til sin far. Jeg har slet ikke forstand på hvad man gør med så små børn. Måske han kunne komme forbi 2 gange om ugen i et fast tidsrum eller hvad I nu selv kan blive enige om. I så fald må du nok også acceptere, at det også skal være på hans præmisser. 2 aftener om ugen ville måske også være ok, hvis du helt sikkert kan regne med ham dér, så kunne du måske endda komme lidt ud og lave noget for dig selv de aftener (?)
Hvis I slet ikke kan blive enige om noget, kan statsamtet hjælpe med at lave en ordning for jer. Men så bestemmer de fuldstændig. Det kan være de siger 10-4 og så skal det bare overholdes. Det ville være bedst, hvis I sammen kunne finde ud af noget.
Selvom det synes håbløst lige nu, så tænk på at din datters far trods alt gerne vil være sammen med hende, det synes jeg i sig selv er positivt. Resten tror jeg I kan finde ud af hen ad vejen, selvom I nok begge kommer til at sluge nogle kameler.
Jeg håber virkelig på det bedste for jer alle 3.
Stort knus fra Tina
Anmeld