Grøn dåbskage og dyrefødselsdagskage :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2010

Chamomile

Wow, hvor er de flotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Anasmor

Dot D skriver:

Nøøj Stinna, du er altså sej, hvor er de flotte Sikke nogle dejlige øjne du har lavet på dem. Er de malede eller er de modellerede?

Selve øjnene er bare to dråbeformede hvide stykker fondant der er sat på og så har jeg malet med sort pasta farve, og sat den mindste lille bitte hvide kugle fondant i, i toppen af øjet ...

Se evt her http://www.youtube.com/watch?v=y6IOJZW13Do 

Anmeld

29. august 2010

Siljesmor

Du er bare så dygtig. Jeg elsker dine guldfarvede bogstaver, så  nu vil jeg prøve at gøre dig kunsten efter  Synes virkelig at du er så god til at give os andre ideér  Har du en blog eller noget, så man kan se alle dine kager?

Anmeld

29. august 2010

TineA

Du er så vild dygtig! Jeg er SÅ imponeret af de kager du laver - det er så vildt !

Anmeld

29. august 2010

Anasmor

Mange mange tak

Har ingen blog eller lignende, nøjes med at være herinde

Anmeld

7. september 2010

smokin

Anasmor skriver:

Mange mange tak

Har ingen blog eller lignende, nøjes med at være herinde

har du slettet din facebookgruppe?

Anmeld

7. september 2010

Gobbel

Anasmor skriver:

Ej hvor godt... bliver bare så super beæret når andre efterligner... det er da stor ros... glæder mig til at se det færdige resultat

Bogstaverne er herfra http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=110567988541&ssPageName=ADME:B:EOIBSA:GB:1123

og jeg er super glad for dem...

Hej!

Nu har jeg beundret dine fantastiske kager gennem alt den tid jeg har været her på baby.dk, og jeg må sige at jeg er vildt imponeret over så realistiske dine figurer er! De er så flotte!

Samtidig vil jeg hører hvad det er for nogle udstikkere(hvis det da er sådan nogle du har brugt!)du har brugt til at lave blomsterne som er på den lyserøde kage på side 12 under kagegalleri?

På forhånd tak

Charlotte

Anmeld

7. september 2010

Anasmor

Blomsterprægeren er fra england og koster omkring 210 kr incl porto.. skriv en pb hvis jeg skal sende dig oplysninger

Anmeld

8. september 2010

Gobbel

Anasmor skriver:

Blomsterprægeren er fra england og koster omkring 210 kr incl porto.. skriv en pb hvis jeg skal sende dig oplysninger

Øhh.. Pb? Hehe

Men jeg vil ihvertfald gerne have oplysningerne

Anmeld

8. september 2010

Anasmor

Gobbel skriver:

Øhh.. Pb? Hehe

Men jeg vil ihvertfald gerne have oplysningerne

PB = personlig besked.. tryk på mit navn over mit billede og tryk "skriv brev" i højre kolonne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.