Grøn dåbskage og dyrefødselsdagskage :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.375 visninger
19 svar
0 synes godt om
27. august 2010

Anasmor

De absolutte allersidste kager  de næste 4 uger...

Kunne ikke bære at skulle aflyse disse kager, for det første havde jeg lavet pynten, det stod i tørre kasser klar til brug, og for det andet så var det jo så sent, at mine veninder ikke kunne finde en anden til opgaven...

Så tog mig overordentlig sammen, og fik dem overstået... er selv ret godt tilfreds med resultatet, alt taget i betragtning

Andreas kage er med flødechokocreme og hindbær, og Carolines er med pærecider og hindbærmousse...

Carolines kage er meget mere "frisk grøn" i det, men kameraet ønskede ikke det store samarbejde....

GLÆDER mig til d. 21 september når gipsen skal af igen, og jeg kan modellere igen...  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

DLM

wow de er simpelt hen bare SÅ vildt flotte, taber helt kæben

Anmeld

27. august 2010

Anasmor

Mange tak... det har også overbelastet den dumme arm max, men Både Gitte og Camilla blev super glade for kagerne så det var på en måde det værd.. men kan ikke holde til det mere, så må hvile armen de næste 4 uger...  

Kunne bare ikke bære at skulle aflyse SÅ tæt på en dåb...

Anmeld

27. august 2010

XXSS

Super flotte og ekstremt sejt gået med en brækket arm vil jeg sige! Pas nu lidt på armen..

Anmeld

27. august 2010

Susan1978

altså Kristina

hvor er de bare fantastiske.. min datter og jeg har lige beundret dine modelleringsevner..

De der bogstaver ik, var det dem du købte på Ebay.?

de der øjne du har lavet er bare så søde..

jeg havde faktisk tænkt mig at se om jeg kunne lave en bamse a la dem du laver til næste weekends dåbskage..

Anmeld

27. august 2010

Anasmor

Susan1978 skriver:

altså Kristina

hvor er de bare fantastiske.. min datter og jeg har lige beundret dine modelleringsevner..

De der bogstaver ik, var det dem du købte på Ebay.?

de der øjne du har lavet er bare så søde..

jeg havde faktisk tænkt mig at se om jeg kunne lave en bamse a la dem du laver til næste weekends dåbskage..

Ej hvor godt... bliver bare så super beæret når andre efterligner... det er da stor ros... glæder mig til at se det færdige resultat

Bogstaverne er herfra http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=110567988541&ssPageName=ADME:B:EOIBSA:GB:1123

og jeg er super glad for dem...

Anmeld

27. august 2010

birgitte

tjaa du,  du ved hvad jeg menerdet fåes simpelthen bare ikke bedre og jeg er dybt dybt imponeret over dit talent. FANTASTISK!!!

Anmeld

27. august 2010

Dot D

Nøøj Stinna, du er altså sej, hvor er de flotte Sikke nogle dejlige øjne du har lavet på dem. Er de malede eller er de modellerede?

Anmeld

28. august 2010

Nemesis

ville simpelthen ikke kunne spise dem! de der fantastiske øjne der kigger og den lille pige der sidder helt finurligt og lidt genert og kigger...ai ai !

Det er ikke kage - det er KUNST!

Du er kagegud Kristinna - og så med en brækket arm!

Sisse

Anmeld

28. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hvor er du sej sådan at gøre det selv om armen er syg

Men læn dig tilbage og nyd lidt afslapning nu.

Rigtig fine kager i øvrigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.