Jeg bor i Vejle, og har tandlæge i fredericia, han er virkelig bare jordens bedste. Jeg lider dog ikke selv af tandlægeskræk, men har været igennem masser af både større og mindre indgreb, da jeg har fået fjernet mine 2 fortænder, og rykket hele overkæben. Fik det afsluttet i 2008 med at jeg fik filet mine "fortænder" (dine tænder ved siden af dine fortænder) ned, og fik sat krone på.
Har siden jeg var 8, til jeg var 10 gået til tandlæge 1-2 gange i ugen, pga tandskade. og fra jeg var 10, til jeg var 13 fik jeg lavet flere indgreb for at fjerne hævet tandkød.
Alle gangene har min tandlæge accepteret når jeg har haft brug for en pause, eller har skulle tisse under behandling. Jeg falder nu i søvn med det samme jeg ligger mig i stolen derinde, og han kan "styre" alt uden jeg som sådan bemærker noget.
Dog som jeg siger til ham, jeg har ikke tandlægeskræk, og jeg er ikke bange for nåle, men bryder mig bestemt ikke om tandlæger med nåle, og derfor er han meget forsigtig når jeg er derinde, og skal have lokalbedøvelse.
Det er tandlægerne juhl inde i frederica, og det er Svend Åge, og hans kone Bodil der har klinikken (håber datteren overtager når de går på pension) Ved dog ikke om de tilbyder behandling under fuld narkose...
Men har du prøvet at have musik i ørene mens du er derinde, det kan nogen gange hjælpe man ikke kan høre maskinerne når de arbejder... OG LUK ØJNENE, og prøv at slap af
Anmeld