SabrinaL skriver:
Hej alle brugere 
Jeg håber ikke at dette indlæg er et af dem hvor at folk begynder at svine mig til, pga hvordan tingene nu er sket.
Jeg skriver da jeg har hårdt brug for hjælp.. Trods mine kun 18 år, har jeg nogle forfærdelige tænder. Man kan ikke se det uden på dem, men jeg har tandpine HVER dag, mindst 3 gange om dagen, og det har stået på over 1 år, Det er simpelthen INDE i mine tænder osv, der er noget galt og jeg ved simpelthen ikke hvad det er, men det er SLEMT! - Jeg ved at der b.la. er mindst én rodbehandling jeg skal have lavet, og så ved jeg ikke hvad der ellers er, men som sagt er det meget slemt, selvom jeg kun er 18.
Jeg børster mine tænder hver dag, 2 gange om dagen, så I behøver ikke spørge mig om det er derfor. Grunden til at det har stået på over så lang en periode er at jeg lider af ekstrem tandlægeskræk. Langt værre end folk bare kan sætte sig ind I... Jeg har aldrig oplevet ... ikke bare 1 gang, hvor jeg ikke har haft ekstreme smerter under et besøg hos tandlægen, da bedøvelse simpelthen ikke virker for mig (den bedøvelse man får med sprøjte i tandkødet).. Nu siger jeg stop.. Jeg kan ikke mere, og jeg har ingen kræfter tilbage, så derfor vil jeg have lavet ALLE mine tænder på én gang.. Jeg ved udemærket, at bliver meget meget dyrt, og jeg skal også ha alt den hjælp jeg nu kan af tilskud, og hvis det er muligt selvfølgelig også ha lavet en afdragsordning... Jeg har nu valgt at jeg vil finde en Narkosetandlæge.. Men jeg synes ikke jeg kan?! Jeg er simpelthen på bar bund.. Det hjælper intet dem der er i København... Jeg har brug for en i Vejle/Horsens og de byer omkring..
Jeg søger alt hvad jeg kan på nettet, men... Jeg ved ikke om det bare er mig? Men jeg har sådan brug for hjælp, til bare at finde en der kan hjælpe mig med det her 
Kan ikke hjælpe dig med at finde en tandlæge, men vil bare lige sige, at jeg synes, det er synd for dig!
OG at dårlige tænder ikke behøver have noget med sløseri at gøre! Nogle tænder er mere skrøbelige end andre, og nogle er bare meget sværere at holde helt rene, hvis de fx sidder meget tæt osv...
Synes, det er så ærgerligt, når vores problemer bliver tabu, fordi nogen (fejlagtigt) forbinder dem med dårlig hygiejne eller lignende..
Held og lykke med projekt tandlæge!
PS: Jeg har på et tidpunkt haft en fantastisk tandlæge, som blandt andet brugte videobriller under sine behandlinger. Så jeg har oplevet at få fikset et hul, mens jeg så stand up med anden. - Det var skisme i orden! Måske videobriller og et ordentligt skud bedøvelse kan hjælpe dig?