Nye billeder af lille Nicoline :) (MANGE billeder!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2010

Bare mig..

B&J skriver:

hold nu op en dejlig datter du har dig hun er bare en engle hun er virkelig skøn og dejlig

for det Ja hun er nu dejlig med stort D!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Mor-til-asta-09

Hvor er hun dejlig.. Og sikke nogle SUMOBILLEDER hun kan lave

Elsker billedspam af alle jeres dejlige unger

Anmeld

26. august 2010

Bare mig..

NR3ønskebarn skriver:

Det kan jeg simpelthen godt forstå Og selv tak da Ihhhh hvor er jeg altså bare SKRUK ggg

Det var alligevel heldigt at du er skruk hvis du er gravid Underligt at man bliver det, ik? Det var jeg også helt vildt!

Anmeld

26. august 2010

lisbethita

~~M.Nielsen~~ skriver:

Tark smukke! Ja hun bliver en stor pige... Det går sgu hurtigt, men det kender du jo selv...

Skal vi ikke snart se din bebs også eller er det mig der er blind og ikke følger med?

He he...jooo...det er længe siden jeg har vist billeder. Det må jeg snart få lagt ind ;-) Hun er ved at få to tænder nu og forsøger at få numsen op....HUN BLIVER SÅ STOOOR!!! 

Men dejligt at se din lille bebs. Du skal nok snart få mine billeder at se ;-)

Anmeld

26. august 2010

Bare mig..

forældre-til-Asta skriver:

Hvor er hun dejlig.. Og sikke nogle SUMOBILLEDER hun kan lave

Elsker billedspam af alle jeres dejlige unger

Ja ikk!? haha vi grinte også lidt af det

Ja syntes også selv, at det er hyggeligt, når nogen opretter sådan nogen

Anmeld

26. august 2010

Dansker I Holland

~~M.Nielsen~~ skriver:

Det var alligevel heldigt at du er skruk hvis du er gravid Underligt at man bliver det, ik? Det var jeg også helt vildt!

Ja det er MEGET heldigt hihi... Men tænker bare at det godt snart må være MIN termin tid ggg... Når jeg ser alle dem som føder.. Så vil jeg ønske jeg havde en tidsmaskine så jeg kan skrue tiden frem til når jeg har termin Griner

Anmeld

26. august 2010

Mor-til-asta-09

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja ikk!? haha vi grinte også lidt af det

Ja syntes også selv, at det er hyggeligt, når nogen opretter sådan nogen

Er så dejligt med de billeder Elsker små bebser, med lidt ekstra sul på kroppen

Anmeld

26. august 2010

Bare mig..

lisbethita skriver:

He he...jooo...det er længe siden jeg har vist billeder. Det må jeg snart få lagt ind ;-) Hun er ved at få to tænder nu og forsøger at få numsen op....HUN BLIVER SÅ STOOOR!!! 

Men dejligt at se din lille bebs. Du skal nok snart få mine billeder at se ;-)

Ej hvor spændende.. Det er sjovt når der kommer nye ting.. Ja, jeg er selv stolt over hun nu kan gribe efter tingene hha

Glæder mig meget til at se hende.. Synes det er længe siden

Anmeld

26. august 2010

Bare mig..

NR3ønskebarn skriver:

Ja det er MEGET heldigt hihi... Men tænker bare at det godt snart må være MIN termin tid ggg... Når jeg ser alle dem som føder.. Så vil jeg ønske jeg havde en tidsmaskine så jeg kan skrue tiden frem til når jeg har termin Griner

Ja sådan havde jeg det også.. Og synes tanken om at hun lå lige på den anden side var forfærdeligt..

Anmeld

26. august 2010

Dansker I Holland

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja sådan havde jeg det også.. Og synes tanken om at hun lå lige på den anden side var forfærdeligt..

Ja det er det osse ggg... Men jeg håber at ligeså snart jeg når uge 30 at tiden går LIDT hurtigere ggg... Men det hjælper self ikke at jeg er sygemeldt pga bækkenløsning og stort set ikke kan foretage mig ret meget Så går tiden nemlig mega langsomt gg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.