Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nej nej nej nejnej,......hvor er hun bare FOR lækker, ha ha ha!!! Ej, hvor er hun blevet stor altså. Det er da så vildt. Hvor er det skønt at se billeder af hende !
Det var bare en super dejlig tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LÆKKER LÆKKER
ihhhh hvor er hun skøn...
hold nu op en dejlig datter du har dig hun er bare en engle hun er virkelig skøn og dejlig
NR3ønskebarn skriver: Hvor er hun bare smuk og charmerende Og ja som der står på hendes hagesmæk, mors pige Det er helt sikkert i hvert fald Knus Sussie 28+3
Hvor er hun bare smuk og charmerende Og ja som der står på hendes hagesmæk, mors pige Det er helt sikkert i hvert fald
Knus Sussie 28+3
Ja ja det er hun i hvertfald Hun er helt VILD med sin mor!
!
dorthemus skriver: Hvor er hun dog yndig Og hvor er jeg glad for at se, at det ikke kun er min datter der absolut vil lave dobbelthage når der skal tages billeder Er også ret vild med ble-billedet
Hvor er hun dog yndig Og hvor er jeg glad for at se, at det ikke kun er min datter der absolut vil lave dobbelthage når der skal tages billeder
Er også ret vild med ble-billedet
Hehe, tror ikke det kan undgås med de små poder . Sådan er i hvert fald alle mine billeder af mine unger omkring denne 'alder'. Men dejlige det er de
Haha.. det er IKKE kun når der skal tages billeder.. Hun har den hele tiden... men hun er blevet bedre til at strække halsen så det er mere og mere sjælden hun har den Men det er jo bare en ekstra charme ... haha
~~M.Nielsen~~ skriver: Ja ja det er hun i hvertfald Hun er helt VILD med sin mor! !
Det kan jeg simpelthen godt forstå Og selv tak da Ihhhh hvor er jeg altså bare SKRUK ggg
Maria. skriver: Hvor er hun bare fin søde!
Hvor er hun bare fin søde!
søde!
lisbethita skriver: Nej nej nej nejnej,......hvor er hun bare FOR lækker, ha ha ha!!! Ej, hvor er hun blevet stor altså. Det er da så vildt. Hvor er det skønt at se billeder af hende ! Det var bare en super dejlig tråd
Tark smukke! Ja hun bliver en stor pige... Det går sgu hurtigt, men det kender du jo selv...
Skal vi ikke snart se din bebs også eller er det mig der er blind og ikke følger med?
twinboys skriver: LÆKKER LÆKKER ihhhh hvor er hun skøn...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128