Anonym skriver:
Er der nogen der har prøvet det? Hvordan gør man, og hvordan kan man være sikker på at det er stress og ikke bare pjat?
Jeg er træt, ked af det, har trykken for brystet, åndenød og en kæmpe knude i maven - min lunte er alt for kort og jeg kunne blive ved. Diverse stress-tests på nettet når op i det røde / sorte felt, og alligevel tænker jeg at lægen vil synes jeg er åndsvag og bare skaber mig.....
Er der nogle der har været der og kan fortælle lidt om hvordan det foregår?
Det kan du tro. Jeg har selv prøvet det!! Om du er gravid eller ej, så tror jeg det er samme procedure.
Det du beskriver lyder som stress, men lad din læge give dig din diagnose. Når du har talt med ham eller hende, så kan denne enten give dig 14 dages sygemelding og så en beslutning derefter, hvad der så skal ske. ELLER....I kan tale om deltidssygemelding (men det er nok mest for gravide??).
Du skal tage de tegn alvorligt og du skal egentligt bare tale med din læge om det og tage det derfra. Så forklarer din læge dig, hvordan I gør. Du skal i hvert fald ikke gå rundt og have det skidt.
Jeg sov ikke om natten, havde svært ved at koncentrere mig, blev hurtigt sur, var ineffektiv, og var bare så ked af det hele tiden... Jeg var for stolt til at blive sygemeldt indtil jeg var gravid. Så var jeg tvunget til det...
HELD OG LYKKE! Det skal nok gå 
Anmeld