Star Tour Ferielegat... Jeg vil gerne nomiere Mette

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2010

anna-jonas

Okay, så lad gå da..............sidder her og smiler over hele bærret, og glædes helt ind i mit hjerte. Tårerne presser sig på, for sikke i kan rører mig, i fantastiske tøser.

Selvfølgelig har jeg altid overskud til jer (næsten), for i er der jo også altid for mig, ikke?? det er sådan rigtige "familier" fungere.

Hold da ferie, hvor vi kunne trænge til en tur under palmerne herhjemme..............åhhhhh..........det kunne være så skønt. Men synes sgu' hele NS-forsamlingen fortjener sådan en tur.

Knus, kram og kærlighed fra Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

sarahb

Hun fortjener det SÅÅÅÅ meget, hun er fantastisk til at være der for alle os når hun selv har det hårdt, det er bare et kanon overskud for andre mennesker

im all in.

Anmeld

27. august 2010

Barbamama

Dictes mor skriver:

Men Mette, jeg vil ikke gøre det uden at have spurgt dig først. Jeg så en reklame for, at man kan hjælpe Stig Elling med at finde en, der fortjener en rejse, og så vælger han, hvem der har fortjent et ferielegat på 50.000 kr. Jeg vil så gerne nominere dig Mette (Annajonas), for jeg synes du fortjener sådan en ferie, og jeg tror rent faktisk, at du ville have en chance for at vinde det med alt det du hjælper alle omkring dig til trods for alt det du har skulle igennem derhjemme selv. Du har vist et helt enormt overskud og har været noget så stærk. Jeg synes simpelthen, at du er den bedste kandidat til den konkurrence, og derfor vil jeg gerne spørge om lov til at nominere dig? Du kan læse om konkurrencen på star tours hjemmeside.

Knus Camilla

Opretter du et link søde så vi kan bombardere hende med stemmer???

Anmeld

27. august 2010

Dictes mor

Det kan du tro, at jeg gør, hvis altså man kan stemme, det ved jeg ikke om man kan. Jeg sætter mig ned og skriver et godt brev til den kære Stig Elling om hvorfor Mette skal nomineres. Hvis I har nogle ideer og ting, som I synes skal med i brevet, så skriv dem lige herinde, så kan jeg få det med også

Anmeld

27. august 2010

Jules

Mette ville helt sikkert også få en stemme herfra :)

Anmeld

27. august 2010

Karo

Dictes mor skriver:

Det kan du tro, at jeg gør, hvis altså man kan stemme, det ved jeg ikke om man kan. Jeg sætter mig ned og skriver et godt brev til den kære Stig Elling om hvorfor Mette skal nomineres. Hvis I har nogle ideer og ting, som I synes skal med i brevet, så skriv dem lige herinde, så kan jeg få det med også

Den er jeg også med på.

Jeg tænker dog om det vil gøre det nemmere hvis vi er flere der skriver ind og nominere hende

Anmeld

27. august 2010

JustAnotherName

Dictes mor skriver:

Vil gerne læse brevet, hvis vi må, når det er færdigt ?!? 

Syntes det er stort af dig at få ideen. Og jeg er helt enig i, at Mette er en god kandidat. Men det syntes jeg nu faktisk, at der er rigtigt mange herinde der er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.