Star Tour Ferielegat... Jeg vil gerne nomiere Mette

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.414 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. august 2010

Dictes mor

Men Mette, jeg vil ikke gøre det uden at have spurgt dig først. Jeg så en reklame for, at man kan hjælpe Stig Elling med at finde en, der fortjener en rejse, og så vælger han, hvem der har fortjent et ferielegat på 50.000 kr. Jeg vil så gerne nominere dig Mette (Annajonas), for jeg synes du fortjener sådan en ferie, og jeg tror rent faktisk, at du ville have en chance for at vinde det med alt det du hjælper alle omkring dig til trods for alt det du har skulle igennem derhjemme selv. Du har vist et helt enormt overskud og har været noget så stærk. Jeg synes simpelthen, at du er den bedste kandidat til den konkurrence, og derfor vil jeg gerne spørge om lov til at nominere dig? Du kan læse om konkurrencen på star tours hjemmeside.

Knus Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Barbamama

Hold kæft hvor er du sød!!!! Og hvor er det godt tænkt!!!! Jeg stemmer gerne også!

Anmeld

26. august 2010

Ida.

Dét var dog en eminent fantastisk idé - jeg stemmer bestemt også gerne

Anmeld

26. august 2010

lion

Dictes mor skriver:

Men Mette, jeg vil ikke gøre det uden at have spurgt dig først. Jeg så en reklame for, at man kan hjælpe Stig Elling med at finde en, der fortjener en rejse, og så vælger han, hvem der har fortjent et ferielegat på 50.000 kr. Jeg vil så gerne nominere dig Mette (Annajonas), for jeg synes du fortjener sådan en ferie, og jeg tror rent faktisk, at du ville have en chance for at vinde det med alt det du hjælper alle omkring dig til trods for alt det du har skulle igennem derhjemme selv. Du har vist et helt enormt overskud og har været noget så stærk. Jeg synes simpelthen, at du er den bedste kandidat til den konkurrence, og derfor vil jeg gerne spørge om lov til at nominere dig? Du kan læse om konkurrencen på star tours hjemmeside.

Knus Camilla

Hvor er du bare sød.

Men jeg vil give dig helt ret og stemme på det

Anmeld

26. august 2010

TbCp

Ja sgu! Den er jeg med på!

Anmeld

26. august 2010

Ni-ko-li-ne

Helt klart!!

Anmeld

26. august 2010

Klumpe-dumpe

Ja jeg er da også klar på at stemme, hvis man altså skal det.

-Og Camille, sikke dog en fantastisk ting at gøre!!!

Anmeld

26. august 2010

otlitrom

Sikken en smuk tanke!!

Jeg er helt sikkert med på ideen!

Anmeld

27. august 2010

ooo

Count me in!!!

Mette, du skal da så meget afsted på en FEEED ferie, med paraply-drinks og massage under et palmetræ. SÅdan.

Super ide, Camilla.

Anmeld

27. august 2010

oo

vi stormer han Stig med stemmer!! og hvis ikk Mette får den, så kommer the pussygang efter ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.