Ødelagt af min x

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2010

lisbethita

Anonym skriver:

Jeg sidder her og er grædefærdig. Jeg føler at min fortid ødelægger min nutid og fremtid
Min x skred fra mig fra den ene dag til den anden uden at jeg havde haft den fjerneste idé. Det i sig selv var enormt hårdt for jeg elskede den mand så højt. Vi havde hus og prøvede at få barn.
Jeg elskede ham for højt. Hver gang han fuckede op gav jeg det en chance til og troede på det nok sku blive godt igen. I den tid vi datede inden vi blev kærester så han tre andre også. Vores forhold var som om vi var kærester men alligevel så han andre. Sendte blomster og digt til en anden. Gjorde han ikke til mig. Men jeg var hamrende forelsket i manden og blev ved at se ham. Blev også kærester og andre damer var ude af billedet....troede jeg. Det fandt jeg så ud af inde i vores forhold at de ik var. Opdagede han havde en dating profil som var aktiv i brug. Jeg oprettede en falsk profil og prøvede ham af. Og han bed på. I starten var det ganske uskyldigt men han blev mere og mere interesseret og vi gik faktisk så langt som til at aftale en date. Og ganske rigtig, han aflyste vores planer og så pludselig overarbejde. Jeg var så sur og ked af at han var taget ud for at gå på date med en anden (troede han jo) men ku ik få mig selv til at gå til bekendtskab. Jeg ville ik miste ham og bildte mig selv ind at det blev ok igen. En anden gang sku jeg finde en sms i hans Tlf (efter han havde sagt jeg selv lige ku kigge) og der fandt jeg nogle sms'er til hans x. Bla at hun nok var lige så sød og dejlig som da de var sammen og at han savnede hende. Det konfronterede jeg ham med og han påstod at han ville prøve at tage røven på hende fordi hun skred fra ham dengang. Senere hen sagde jeg at jeg havde set han havde været på dating side og det endte med at jeg selv fik lov at slette profilen. Og han ku ik forklare hvorfor han havde den og det var en stor diskussion. Åh der har bare været så mange hårde episoder. Det er nu nogle år siden han forlod mig lige pludselig. Han elskede mig ik mere. Kort efter havde han en ny kæreste. Hmm.
Alt dette plager mig den dag idag i mit nye forhold. Jeg tør dårlig stole på min fyr og jeg blir mistænksom over det mindste og blir ked af det. Han kender hele min historie om min x så han ved hvordan jeg har det. Det er bare hårdt for det går ud over vores forhold. Jeg blir mistænksom bare han snakker men en kvinde jeg ik kender og jeg blir mistænksom hvis han kommer for sent hjem fra arbejde.
Jeg ved ik hva jeg ska gøre???? Han føler at jeg bare leder efter ting jeg ka blive ked af det er nok rigtigt.
Åh det er så hårdt det her.

Ved ik hva jeg ville med dette indlæg udover ud med min historie. Håber I søde kvinder har nogle gode råd eller erfaringer I vil dele.

Hjææææælp ;-(

Hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg det er bedst, at du kommer væk fra en fyr som ham. Han lyder ikke som nogen god og loyal kæreste, så efter min mening er det klart det bedste, at I ikke har nået at få et barn sammen. Hvorfor denne hårde udmelding?? Fordi det er kærligt ment, og fordi jeg mener, at du fortjener det bedste!!! Og det er en fyr, som har andet kørende ved siden af ikke! 

Der er noget bedre derude til dig - det ved jeg, at der er. Men du skal selv tro på det og du skal ikke finde dig i typer som ham!!Det er kærligt ment - husk det 

Held og lykke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Anonym trådstarter

lisbethita skriver:

Hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg det er bedst, at du kommer væk fra en fyr som ham. Han lyder ikke som nogen god og loyal kæreste, så efter min mening er det klart det bedste, at I ikke har nået at få et barn sammen. Hvorfor denne hårde udmelding?? Fordi det er kærligt ment, og fordi jeg mener, at du fortjener det bedste!!! Og det er en fyr, som har andet kørende ved siden af ikke! 

Der er noget bedre derude til dig - det ved jeg, at der er. Men du skal selv tro på det og du skal ikke finde dig i typer som ham!!Det er kærligt ment - husk det 

Held og lykke!

Hov det lyder som om du har misforstået fuldstændig. Det er min x kæreste jeg fortæller om. Syns jeg skrev det meget tydeligt !???
Jeg har en dejlig kæreste nu og vi har barn på 10 mdr.

Anmeld

26. august 2010

lisbethita

Anonym skriver:

Hov det lyder som om du har misforstået fuldstændig. Det er min x kæreste jeg fortæller om. Syns jeg skrev det meget tydeligt !???
Jeg har en dejlig kæreste nu og vi har barn på 10 mdr.

Det gjorde du faktisk også - det står højt og tydeligt! Jeg har nok læst for hurtigt, så undskyld for det. Synes stadigt din EX er/var en lort. (men er flov over, at jeg har læst så meget forkert) 

Det er aldrig rart, når ens fortid gør ens nutid svær. Men det er jo forståeligt nok. Bliver man svigtet ligesom du blev, så er det klart, at man har svært ved at finde tillid igen. Den slags tager tid. Det gjorde det for mig. Det tog faktisk mange mange år. Men jeg er faktisk stadig væk mistænksom og mistroisk - og har øjne på fingrene, som opfatter alle signaler. Det slipper man nok aldrig for. 

Jeg tror det bedste du kan gøre er, at fortælle din kæreste hver gang du får følelsen frem i dig. På den måde skal du med tiden kunne få slået den ihjel. Fx når han kommer sent hjem eller noget så sig: "det her er en af de situationer, hvor jeg bliver ked af og bilder mig selv ind, at du er sammen med en, selvom jeg godt ved, at det er du ikke." Så betror han dig, at det var han ikke, men giver dig årsagen til han er forsinket. På den måde er han meget ops på at hjælpe dig. Den fremgangsmåde har hjulpet mig. HVER gang jeg oplever den tvivl (det sker sjældent nu), så siger jeg det og det hjælper at snakke om det. Nu sker det næsten aldrig mere!!

Håber det kan hjælpe dig og UNDSKYLD jeg misforstod din ellers tydelige tråd ;-)

Anmeld

26. august 2010

Anonym trådstarter

lisbethita skriver:

Det gjorde du faktisk også - det står højt og tydeligt! Jeg har nok læst for hurtigt, så undskyld for det. Synes stadigt din EX er/var en lort. (men er flov over, at jeg har læst så meget forkert) 

Det er aldrig rart, når ens fortid gør ens nutid svær. Men det er jo forståeligt nok. Bliver man svigtet ligesom du blev, så er det klart, at man har svært ved at finde tillid igen. Den slags tager tid. Det gjorde det for mig. Det tog faktisk mange mange år. Men jeg er faktisk stadig væk mistænksom og mistroisk - og har øjne på fingrene, som opfatter alle signaler. Det slipper man nok aldrig for. 

Jeg tror det bedste du kan gøre er, at fortælle din kæreste hver gang du får følelsen frem i dig. På den måde skal du med tiden kunne få slået den ihjel. Fx når han kommer sent hjem eller noget så sig: "det her er en af de situationer, hvor jeg bliver ked af og bilder mig selv ind, at du er sammen med en, selvom jeg godt ved, at det er du ikke." Så betror han dig, at det var han ikke, men giver dig årsagen til han er forsinket. På den måde er han meget ops på at hjælpe dig. Den fremgangsmåde har hjulpet mig. HVER gang jeg oplever den tvivl (det sker sjældent nu), så siger jeg det og det hjælper at snakke om det. Nu sker det næsten aldrig mere!!

Håber det kan hjælpe dig og UNDSKYLD jeg misforstod din ellers tydelige tråd ;-)

Hehe det er ok. Syns bare jeg havde skrevet det så tydelig som jeg kunne
Jeg gør også som du siger men har ik hjulpet endnu så vi har talt om her til aften at jeg ska prøve at snakke med en prof og måske senere hive ham med også.

Anmeld

26. august 2010

lisbethita

Anonym skriver:

Hehe det er ok. Syns bare jeg havde skrevet det så tydelig som jeg kunne
Jeg gør også som du siger men har ik hjulpet endnu så vi har talt om her til aften at jeg ska prøve at snakke med en prof og måske senere hive ham med også.

God ide... det er vildt hvilke redskaber en prof kan give, så det synes jeg er en god ide. Og ja...du var faktisk meget tydelig. Jeg har bare ammehjerne åbenbart ;-)

Held og lykke med det ;-) 

Anmeld

26. august 2010

wamse

Er helt sikker på at det vil hjælpe dig at snakke med en psykolog/terapeut, det har hjulpet mig til der hvor jeg er i dag og har hjulpen mig til at magte alt det jeg har stået i. Det er meget dyrt at få hjælp den vej, men det er som du selv er inde på også en investering i din/jeres fremtid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.