Anonym skriver:
Hov det lyder som om du har misforstået fuldstændig. Det er min x kæreste jeg fortæller om. Syns jeg skrev det meget tydeligt
!???
Jeg har en dejlig kæreste nu og vi har barn på 10 mdr.
Det gjorde du faktisk også - det står højt og tydeligt! Jeg har nok læst for hurtigt, så undskyld for det. Synes stadigt din EX er/var en lort. (men er flov over, at jeg har læst så meget forkert)
Det er aldrig rart, når ens fortid gør ens nutid svær. Men det er jo forståeligt nok. Bliver man svigtet ligesom du blev, så er det klart, at man har svært ved at finde tillid igen. Den slags tager tid. Det gjorde det for mig. Det tog faktisk mange mange år. Men jeg er faktisk stadig væk mistænksom og mistroisk - og har øjne på fingrene, som opfatter alle signaler. Det slipper man nok aldrig for.
Jeg tror det bedste du kan gøre er, at fortælle din kæreste hver gang du får følelsen frem i dig. På den måde skal du med tiden kunne få slået den ihjel. Fx når han kommer sent hjem eller noget så sig: "det her er en af de situationer, hvor jeg bliver ked af og bilder mig selv ind, at du er sammen med en, selvom jeg godt ved, at det er du ikke." Så betror han dig, at det var han ikke, men giver dig årsagen til han er forsinket. På den måde er han meget ops på at hjælpe dig. Den fremgangsmåde har hjulpet mig. HVER gang jeg oplever den tvivl (det sker sjældent nu), så siger jeg det og det hjælper at snakke om det. Nu sker det næsten aldrig mere!!
Håber det kan hjælpe dig og UNDSKYLD jeg misforstod din ellers tydelige tråd ;-)
Anmeld