Ødelagt af min x

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Tak skal du ha. Vi taler om det hver gang for ellers ved jeg at det hele bare hober sig op i mig og blir værre :-(
Må få en tid hos en psykolog hurtigst muligt.. Det her er ik til at holde ud :-(

Nu ved jeg ikke hvor du bor, og om du evt. er i nærheden af KBH Universitet, eller et andet universitet. Men hvis pengene er små, så kan du måske prøve Universitets klinikken?

Jeg gik der en kort periode (man for tildelt en periode hvis man er heldig, og så tager man den derfra) Og fik det gratis.

Det var en veninde ved universitete som fortalte mig om det. Hun gik i behandling hos dem over flere år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Maise

Anonym skriver:

Tak skal du ha. Min fyr og jeg har også lige aftalt at jeg må snakke med en psykolog. Det er desværre så dyrt men en investering i mit fremtid og mit forhold.

præcis, man må prioritere okonomisk så, for som du siger belønner det sig i den sidste ende.

Anmeld

26. august 2010

Anonym trådstarter

Alexis skriver:

Nu ved jeg ikke hvor du bor, og om du evt. er i nærheden af KBH Universitet, eller et andet universitet. Men hvis pengene er små, så kan du måske prøve Universitets klinikken?

Jeg gik der en kort periode (man for tildelt en periode hvis man er heldig, og så tager man den derfra) Og fik det gratis.

Det var en veninde ved universitete som fortalte mig om det. Hun gik i behandling hos dem over flere år.

Tusind tak det vil jeg da se på. Ka man mon finde et nr på nettet?

Anmeld

26. august 2010

Anonym skriver:

Tusind tak det vil jeg da se på. Ka man mon finde et nr på nettet?

Du skal bare søge efter Universitetsklinikken. Så dukker de forskellige oplysninger op. Der ligger også ansøgningsskema osv. derinde. Ihvertfald på KUs hjemmeside.

Du skal være opmærksom på, at det godt kan tage noget tid at få en plads, så du kan jo altid starte hos en anden og så se om du får tildelt noget på Universitetsklinikken.

Da jeg var i behandling var det hos en sidste års studerende, som var færdig kort tid efter. Og det var den bedste hjælp jeg har fået, så lad dig ikke skræmme af, at det nok er studerende. Det er KUN dem som har færdighederne som får lov at arbejde med klienter. Og de er meget proff.

Held og lykke.

Anmeld

26. august 2010

Anonym trådstarter

Alexis skriver:

Du skal bare søge efter Universitetsklinikken. Så dukker de forskellige oplysninger op. Der ligger også ansøgningsskema osv. derinde. Ihvertfald på KUs hjemmeside.

Du skal være opmærksom på, at det godt kan tage noget tid at få en plads, så du kan jo altid starte hos en anden og så se om du får tildelt noget på Universitetsklinikken.

Da jeg var i behandling var det hos en sidste års studerende, som var færdig kort tid efter. Og det var den bedste hjælp jeg har fået, så lad dig ikke skræmme af, at det nok er studerende. Det er KUN dem som har færdighederne som får lov at arbejde med klienter. Og de er meget proff.

Held og lykke.

endnu en gang tak. Jeg sidder lige og kigger på siden og ser om jeg kan finde noget skema. indtil nu har jeg ik lige set noget

Anmeld

26. august 2010

Anonym skriver:

endnu en gang tak. Jeg sidder lige og kigger på siden og ser om jeg kan finde noget skema. indtil nu har jeg ik lige set noget

Du skal - hvis det er KUs klinik du kigger på, gå ind på siden, så kigger du i venstre side - der står behandling under en liste du kan vælge. Der vælger du behandling. Så kører du siden helt ned i bunden, så kommer der et link du kan trykke på.

Det hedder henvendelsesskema.

Anmeld

26. august 2010

Anonym trådstarter

Alexis skriver:

Du skal - hvis det er KUs klinik du kigger på, gå ind på siden, så kigger du i venstre side - der står behandling under en liste du kan vælge. Der vælger du behandling. Så kører du siden helt ned i bunden, så kommer der et link du kan trykke på.

Det hedder henvendelsesskema.

hold kæft jeg er en nar til det her...
jeg får denne side frem og ka ik se noget der hedder behandling!?
http://ku.dk/

Anmeld

26. august 2010

Anonym skriver:

hold kæft jeg er en nar til det her...
jeg får denne side frem og ka ik se noget der hedder behandling!?
http://ku.dk/

Hehe, du skal søge efter universitetsklinikken.

Hjælper dig lige lidt.

http://klinik.psy.ku.dk/

Anmeld

26. august 2010

Anonym trådstarter

Alexis skriver:

Hehe, du skal søge efter universitetsklinikken.

Hjælper dig lige lidt.

http://klinik.psy.ku.dk/

Taaaaaak. Du er en skat :-) Kæmpe tak

Anmeld

26. august 2010

Anonym skriver:

Taaaaaak. Du er en skat :-) Kæmpe tak

Selv tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.