Kørekort!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2010

Mumto3

Jeg kan ikke helt huske hvor lang tid det tog, men det er også 2 år siden

Men jeg kan huske at jeg havde min nyfødte baby med i slyngen til teoriundervisningen hver gang. enten sov han, eller også ammede jeg ham, så han var stille!

Teori bestod jeg første gang. Jeg havde købt en DVD som jeg sætte på videon, og hvor alt teori blev gennemgået, oghvor der var prøve-test af teoriprøven. Jeg tror DVDén kostede 199kr, og så solgte jeg den for en hund bag efter. Den kan anbefales.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

wamse

Uhhh kan ikke huske hvor lang tid jeg tog om det, men løb ind i sommerferie og sygdom, så tog lang tid. Brugte 11 køretimer og bestod det hele første gang. Jeg synes sgu det var svært at lære alt det man skulle have styr på. Havde aldrig prøvet at køre bil før, så synes bare det var meget forvirrende alt det man skulle kunne holde styr på.

Anmeld

26. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er lige startet på mit, og har været på manøvrebane første gang i mandags - piiiissefedt!!!! Glæd dig, det er supersjovt. Teorien er lidt svært synes jeg, men ikke overvældende overhovedet!

Anmeld

26. august 2010

Persille83

Det tog mig 2½ måned, bestod teori og køreprøve med det samme.

Anmeld

26. august 2010

louise8723

jeg er lige begyndt idag på teori.. LOVE IT

men altså hvor lang tid det tager afhænger af dig og køreskolen

alt efter hvor længe du er om at lære.. og hvornår der er tid til manøvre, kørsel, glatbane og prøver

der hvor jeg går er teori nermest selvstudie.. så jo hurtigere du er til at forstå jo hurtigere er du igennem

men i loven står der at du skal bruge mindst 14 dag på at få kørekort - min kørelærer sagde at det typisk tager folk mellem 3-5 mdr at komme igennem

Anmeld

26. august 2010

LinLin

Det tog små tre mdr for mig... Havde 22 køretimer fordi jeg ville være "sikker" på at jeg kunne bestå første gang (hvilket jeg også gjorde både i teori og praksis ) Det er 3 år og 1 måned siden...

Anmeld

26. august 2010

TbCp

Millesmammi skriver:

jeg begynder at tage kørekort til okt.

er pisse nervøs allerede . er det svært at køre ?

hvor lang tid tager det at tage kørekort, hvis man altså går lige igennem uden fejl ?

Du bliver SÅ glad for det
Jeg fik mit for 1 år siden og nej hvor er jeg glad for det!

Jeg var drøn nervøs... også derfor jeg har været så lang tid om at få det

Men jeg synes det var skide skægt og slet ikke svært.

Bestod teoriprøven i første forsøg med kun 1 fejl og bestod køreprøven i første forsøg med ordene "det var noget nær den perfekte køreprøve" (ja jeg er skide stolt så blærer mig lige lidt )

Rigtig meget held og lykke med det

Anmeld

26. august 2010

FrkT

Rosa skriver:

Jeg er lige startet på mit, og har været på manøvrebane første gang i mandags - piiiissefedt!!!! Glæd dig, det er supersjovt. Teorien er lidt svært synes jeg, men ikke overvældende overhovedet!

Åhhh vent bare til du kommer på glatbane, for DET er sjovt

Anmeld

26. august 2010

Millesmammi

FrkT skriver:

Åhhh vent bare til du kommer på glatbane, for DET er sjovt

det er det jeg er mest nervøs for .

Anmeld

26. august 2010

lulleh

jeg startede midt i juni og var færdig midt i august for et par år siden. og kan huske at der var ferie hele juli månede. så ikke særlig lang tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.