Kørekort!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.944 visninger
30 svar
0 synes godt om
26. august 2010

Millesmammi

jeg begynder at tage kørekort til okt.

er pisse nervøs allerede . er det svært at køre ?

hvor lang tid tager det at tage kørekort, hvis man altså går lige igennem uden fejl ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Lise

Det er pisse svært!  Arj, man skal jo bare lige fatte det der med at træde på koblingen og sårn..  Det lærer du hurtigt..

Kan ikke helt huske hvor lang tid det tog mig (det er 12 år siden ), men jeg kan tidligst have begyndt sidst i juni, og jeg fik kortet d. 19. august. Klarede lige netop begge prøver i første hug  

Gik dog ikke til teori, så det brugte jeg ikke tid på. Tog teorien som selvstudie, og sparede en tudse

Anmeld

26. august 2010

FrkT

Mener det tager ca. 4 måneder at tage kørekort, med mindre det er ændret siden jeg tog det (som er ca. 5 år siden).

Anmeld

26. august 2010

Millesmammi

FrkT skriver:

Mener det tager ca. 4 måneder at tage kørekort, med mindre det er ændret siden jeg tog det (som er ca. 5 år siden).

så lang tid?! øv

Anmeld

26. august 2010

incognito

Jeg fik mit kørekort i juni - startede engang i marts

Til at starte med, er alt så forvirrende og du skal lige vænne dig til bilen og det hele. Kan især huske, at det var mega grænseoverskridende, da jeg skulle på motorvejen for første gang... man føler simpelthen at det går så stærkt, men nu tænker jeg slet ikke over det.

Du skal skisme nok klare den

Anmeld

26. august 2010

Millesmammi

incognito skriver:

Jeg fik mit kørekort i juni - startede engang i marts

Til at starte med, er alt så forvirrende og du skal lige vænne dig til bilen og det hele. Kan især huske, at det var mega grænseoverskridende, da jeg skulle på motorvejen for første gang... man føler simpelthen at det går så stærkt, men nu tænker jeg slet ikke over det.

Du skal skisme nok klare den

hehe ja, man skal nok lige vænne sig til det

kender bare nogen der dumpede fordi de var så nervøse

Anmeld

26. august 2010

NatasjaL

Millesmammi skriver:

jeg begynder at tage kørekort til okt.

er pisse nervøs allerede . er det svært at køre ?

hvor lang tid tager det at tage kørekort, hvis man altså går lige igennem uden fejl ?

det hurtigste er 2 måneder

Anmeld

26. august 2010

Lise

Millesmammi skriver:

så lang tid?! øv

Jeg gik hos Vejbys køreskole i Aalborg - og det tog så ikke så lang tid.

Men om der er lavet tusinde regler om alt muligt siden, som sænker det, ved jeg ikke...

Anmeld

26. august 2010

incognito

Millesmammi skriver:

hehe ja, man skal nok lige vænne sig til det

kender bare nogen der dumpede fordi de var så nervøse

Jeg bestod teoriprøven med 2 fejl. Køreprøven bestod jeg ikke 1. gang, da jeg desværre lavede en meget dum fejl. MEN 2. gang tog jeg den lige på og hårdt, og den var hurtig overstået og jeg kunne forlade bilen med mit midlertidige kørekort

Anmeld

26. august 2010

SiLiMiMa

UUUh, det er lige 19 år siden jeg fik kørekort......før du blev født!!!! Sjovt at tænke på egentlig.... eller måske ikke......

nå, men jeg synes ikke det var så svært, selvom jeg nok var den nervøse type, men meget koncentreret  derved

Brugte 14 køretimer, kan ikke huske hvor mange teoritimer, men bestod begge dele i 1. forsøg. Jeg vil dog anbefale at man går til teori.....

held og lykke - det klarer du da sagtens!

heise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.