Extra huller i ørerne. Hot/Not?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2010

Tina2

Jeg har haft 6-7 huller hele vejen op en overgang, men nu har jeg kun et hul i hvert øre.....

Hvis det sku være synes jeg at det er pænere med et ekstra hul øverst end to i samme øreflip:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Maria.

TbCp skriver:

Jeg har huller i øreflipperne som så mange andre... oveni har jeg haft helt oppe i kanten af øret, det bruger jeg dog ikke mere.
Til sidst har jeg inde i øret... i den der man trykker på når man holder sig for ørerne aner ikke om den har et specielt navn

Den sidste her synes jeg selv er vildt fed!!!!... ikke en man lægegr mrke til lige med det samme, men har dog alligevel fået mange kommentarer til den

Den hedder en Tragus!

Anmeld

26. august 2010

Maria.

Det er en smagssag!

Jeg har 2 huller i hver øreflip (bruger kun det ene i hvert) og en i tragus (den lille dut i øret..)

Anmeld

26. august 2010

SiLiMiMa

Ved ikke, om det er in eller out..... idag gør man vel, hvad man selv synes er in

jeg har pt 2 huller i det ene øre og 1 i det andet, men bruger kun et i hvert - når jeg har øreringe i, hvilket er sjældent....

Da jeg var ung....(høhø), havde jeg i det ene øre hele vejen op - tror der var 6-7 huller (har små ører). dengang var jeg blevet inspireret af forsangeren i The cranberries.... ja det var tider....

heise

Anmeld

26. august 2010

TbCp

Maria. skriver:

Den hedder en Tragus!

Altså den der flap tingest?

Anmeld

26. august 2010

Shibby

Jeg har to i hver øreflip..^^

Anmeld

26. august 2010

sbs78

Jaaa det er jo en smags sag, hvad man er til. Jeg har 5 huller i ørene, 2 i venstre og tre i højere, to i flippen og en helt oppe. Bruger dem alle 5.

Anmeld

26. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg synes ikke det er pænt, må jeg tilstå...

Anmeld

26. august 2010

Maria.

TbCp skriver:

Altså den der flap tingest?

Yeeees

Anmeld

26. august 2010

TbCp

Maria. skriver:

Yeeees

Heh... anede ikke den havde et navn

Og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.