Extra huller i ørerne. Hot/Not?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.073 visninger
20 svar
0 synes godt om
26. august 2010

Kloster

Hej.

Hvad mener I om extra huller i ørerne? Et nr 2 hul i det ene øre for neden i øreflippen ell et enkelt hul øverst i øret. Er det sååå yt ell er det en smags sag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

aarhusmor

Jamen hvis man selv synes det er flot, så skal man da bare gøre det.

Jeg bruger knapt nok det ene jeg har i hver side og synes personligt ikke det er pænt med flere. Men det er jo en smagssag

Anmeld

26. august 2010

Nadia&Daniel

Jeg har et hul i venstre og to i højre - men har aldrig brugt det, og nu er det vokset sammen.. Men synes det er okay pænt, vist det er i øreflippen..

Anmeld

26. august 2010

bagger26

Nadia&Daniel skriver:

Jeg har et hul i venstre og to i højre - men har aldrig brugt det, og nu er det vokset sammen.. Men synes det er okay pænt, vist det er i øreflippen..

Not hvis du spørg mig hehehe.. Men jeg er nok heller ikke den rette at spørge, for jeg har aldrig syntes det var hot..

Men sådan en pircing bliver man vidst heller ikke enige om, det er en personlig ting om man er til det eller ej... Sikket heller ikke alle der syntes min navlepircing er helt hot..

Så vhis du gerne vil have en, så syntes jeg helt klart du skal få en..

Anmeld

26. august 2010

TbCp

Jeg har huller i øreflipperne som så mange andre... oveni har jeg haft helt oppe i kanten af øret, det bruger jeg dog ikke mere.
Til sidst har jeg inde i øret... i den der man trykker på når man holder sig for ørerne aner ikke om den har et specielt navn

Den sidste her synes jeg selv er vildt fed!!!!... ikke en man lægegr mrke til lige med det samme, men har dog alligevel fået mange kommentarer til den

Anmeld

26. august 2010

bagger26

Nadia&Daniel skriver:

Sorry jeg har citeret dig.. Jeg er en nød til at ramme den rigtige knap..

Anmeld

26. august 2010

Nadia&Daniel

bagger26 skriver:

Sorry jeg har citeret dig.. Jeg er en nød til at ramme den rigtige knap..

Bare ok 

Anmeld

26. august 2010

rasser32

Kloster skriver:

Hej.

Hvad mener I om extra huller i ørerne? Et nr 2 hul i det ene øre for neden i øreflippen ell et enkelt hul øverst i øret. Er det sååå yt ell er det en smags sag?

Jeg syntes det ser ok ud

Anmeld

26. august 2010

TbCp

TbCp skriver:

Jeg har huller i øreflipperne som så mange andre... oveni har jeg haft helt oppe i kanten af øret, det bruger jeg dog ikke mere.
Til sidst har jeg inde i øret... i den der man trykker på når man holder sig for ørerne aner ikke om den har et specielt navn

Den sidste her synes jeg selv er vildt fed!!!!... ikke en man lægegr mrke til lige med det samme, men har dog alligevel fået mange kommentarer til den

Nåja og svar på dit spørgemsål

Jeg bryder mig ikke så meget om ekstra huller i øreflipperne.

Anmeld

26. august 2010

B&J

jeg har 2 i venstre og 3 i højre  havde også 3 i venstre men den faldt ud og har ikke fået en i siden.. havde også en overs i venstre men den faldt også ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.