men det er sådan man får det.... tro mig... jeg er selv ganske ofte, helt overbevist om at Martins familie i bund og grund ikke holder af mig eller bryder sig om mig...
sådan har jeg det generelt med andre end min egen familie... også venner... jeg kan slet ikke tælle hvor mange gange jeg har overvejet at slette mig herinde som bruger... men kun når jeg får de der ture hvor jeg er sikker på at folk slet ikke kan lide mig... puh jeg forstår ham godt! og i gør bare det der er aller bedst, at blive der og være der for ham/dem:0)
håber de finder sammen igen!
åh, jeg blir helt trist - for jer begge to
hvor må det være barskt at gå med sådan nogle tanker! jeg tror simpelthen ikke han har nogen at tale med, det sagde Ditte også igår. hans familie er i nordjylland og han har ligesom altid fungeret som forælderen - selv for sine egne forældre, så hvordan får man sagt at man har det pisselendigt når man tror at alle er dybt afhængige af at man ALTID klarer tingene? Ditte sagde, at han heller ikke har nogen nære venner som han taler med, kun sådan nogle ude i periferien - og det er jo ikke lige dem man ringer op og siger "FUCK!" til når det er. jeg blev også så overrasket over hun sagde, at han troede jeg synes han var træls, for vi 3 har været RIGTIG meget sammen siden de blev kærester og vi har altid haft det helt vildt sjovt sammen, så jeg kunne jo slet ikke se hvor han havde den ide fra. men når du så skriver som du gør, så tænker jeg, at det hele må bunde i at man synes man er utilstrækkelig pga fx rygproblemerne og det går ud over ens selvværd? jeg kan jo godt huske hvordan jeg havde det da jeg ikke blev gravid og troede alle så ned på mig og tænkte mindre om mig.
jeg tror måske bare vi skal blive endnu bedre til at sige til ham, at vi synes han er fantastisk ...?
og DU skal i hvert fald vide, at DU ER HELT FABELAGTIG! og jeg er så glad for at kende dig 
Anmeld