jeg blev vækket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2010

ooo

Hvor er det trist Trine.

Når du fortæller om dem, så har det altid lydt som om de havde det rigtig godt sammen. Var du klar over at de havde det sådan med hinanden? Eller er det noget de lige pludseligt har indset?

Uanset hvad, så synes jeg at det er meget smukt af dig at sige at dit og Sørens hjem er åbent for dem begge. Det tror jeg også at din søster har brug for at høre.

Og så håber jeg at de finder ud af den bedst mulige løsning for dem og Carla-pigen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

oo

Metchen skriver:

Hvor er det trist Trine.

Når du fortæller om dem, så har det altid lydt som om de havde det rigtig godt sammen. Var du klar over at de havde det sådan med hinanden? Eller er det noget de lige pludseligt har indset?

Uanset hvad, så synes jeg at det er meget smukt af dig at sige at dit og Sørens hjem er åbent for dem begge. Det tror jeg også at din søster har brug for at høre.

Og så håber jeg at de finder ud af den bedst mulige løsning for dem og Carla-pigen.

nej, vi har ikke set det komme. eller dvs, vi har tit snakket om, at der måtte komme en reaktion på alt det de har været igennem og Søren har nogle gange sagt at de ville ende med at blive skilt fordi de var så unge. men vi så dem jo for en uge siden og som Søren sagde, da jeg sagde det igår morges til ham "jamen, de virkede som om de aldrig har haft det bedre!". Min søster sagde at ja, det var nok også rigtigt, men måske var det fordi de egentlig var på den samme side nu og ja...

hun skrev en sms igår aftes at de havde snakket en hel masse og at de ville betragte pausen som en blid opstart istedet for en blid afslutning og så se om de ikke kunne finde hinanden igen. det håber jeg de kan!

Anmeld

27. august 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

nej, vi har ikke set det komme. eller dvs, vi har tit snakket om, at der måtte komme en reaktion på alt det de har været igennem og Søren har nogle gange sagt at de ville ende med at blive skilt fordi de var så unge. men vi så dem jo for en uge siden og som Søren sagde, da jeg sagde det igår morges til ham "jamen, de virkede som om de aldrig har haft det bedre!". Min søster sagde at ja, det var nok også rigtigt, men måske var det fordi de egentlig var på den samme side nu og ja...

hun skrev en sms igår aftes at de havde snakket en hel masse og at de ville betragte pausen som en blid opstart istedet for en blid afslutning og så se om de ikke kunne finde hinanden igen. det håber jeg de kan!

Ej hvor godt!!!!!

Anmeld

27. august 2010

Karo

Sikken en omgang Trine

De har godt nok også været ude for meget modvind de to, og selvfølgelig kommer der en reaktion på et tidspunkt. Jeg er glad for at høre at de tager "brudet" som en ny opstart, for jeg syndes simpelthen det vil være så ærgeligt hvis uheld skulle skilde dem ad.

Godt at hun har så sød en søster som støtter og hjælper når hun har brug for det.

Anmeld

27. august 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

jeg har lige talt med hende igen og hun lyder som om de skal have en snak i aften om hvordan de klarer den her. jeg tror egentlig ikke de er helt der hvor de er klar til at gå fra hinanden, men man ved jo ikke om det er der de ender

hun sagde, at Jonas ikke troede nogen i hele vores familie kunne lide ham - jeg blev helt ked af det, for stakkels mand at gå rundt og tro det! så jeg sagde igen, at vi holder utrolig meget af ham og han er altid velkommen her, så længe de to har det okay med det, uanset hvad de så er, kærester, venner eller fraskilte.

sikke en krise, det er sådan noget møg og samtidig så kan man jo sagtens forstå hvordan de er havnet der når man ser det udefra. æv!

men det er sådan man får det.... tro mig... jeg er selv ganske ofte, helt overbevist om at Martins familie i bund og grund ikke holder af mig eller bryder sig om mig...

sådan har jeg det generelt med andre end min egen familie... også venner... jeg kan slet ikke tælle hvor mange gange jeg har overvejet at slette mig herinde som bruger... men kun når jeg får de der ture hvor jeg er sikker på at folk slet ikke kan lide mig... puh jeg forstår ham godt! og i gør bare det der er aller bedst, at blive der og være der for ham/dem:0)

håber de finder sammen igen!

Anmeld

27. august 2010

oo

men det er sådan man får det.... tro mig... jeg er selv ganske ofte, helt overbevist om at Martins familie i bund og grund ikke holder af mig eller bryder sig om mig...

sådan har jeg det generelt med andre end min egen familie... også venner... jeg kan slet ikke tælle hvor mange gange jeg har overvejet at slette mig herinde som bruger... men kun når jeg får de der ture hvor jeg er sikker på at folk slet ikke kan lide mig... puh jeg forstår ham godt! og i gør bare det der er aller bedst, at blive der og være der for ham/dem:0)

håber de finder sammen igen!

åh, jeg blir helt trist - for jer begge to hvor må det være barskt at gå med sådan nogle tanker! jeg tror simpelthen ikke han har nogen at tale med, det sagde Ditte også igår. hans familie er i nordjylland og han har ligesom altid fungeret som forælderen - selv for sine egne forældre, så hvordan får man sagt at man har det pisselendigt når man tror at alle er dybt afhængige af at man ALTID klarer tingene? Ditte sagde, at han heller ikke har nogen nære venner som han taler med, kun sådan nogle ude i periferien - og det er jo ikke lige dem man ringer op og siger "FUCK!" til når det er. jeg blev også så overrasket over hun sagde, at han troede jeg synes han var træls, for vi 3 har været RIGTIG meget sammen siden de blev kærester og vi har altid haft det helt vildt sjovt sammen, så jeg kunne jo slet ikke se hvor han havde den ide fra. men når du så skriver som du gør, så tænker jeg, at det hele må bunde i at man synes man er utilstrækkelig pga fx rygproblemerne og det går ud over ens selvværd? jeg kan jo godt huske hvordan jeg havde det da jeg ikke blev gravid og troede alle så ned på mig og tænkte mindre om mig.

jeg tror måske bare vi skal blive endnu bedre til at sige til ham, at vi synes han er fantastisk ...?

og DU skal i hvert fald vide, at DU ER HELT FABELAGTIG! og jeg er så glad for at kende dig

Anmeld

27. august 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

åh, jeg blir helt trist - for jer begge to hvor må det være barskt at gå med sådan nogle tanker! jeg tror simpelthen ikke han har nogen at tale med, det sagde Ditte også igår. hans familie er i nordjylland og han har ligesom altid fungeret som forælderen - selv for sine egne forældre, så hvordan får man sagt at man har det pisselendigt når man tror at alle er dybt afhængige af at man ALTID klarer tingene? Ditte sagde, at han heller ikke har nogen nære venner som han taler med, kun sådan nogle ude i periferien - og det er jo ikke lige dem man ringer op og siger "FUCK!" til når det er. jeg blev også så overrasket over hun sagde, at han troede jeg synes han var træls, for vi 3 har været RIGTIG meget sammen siden de blev kærester og vi har altid haft det helt vildt sjovt sammen, så jeg kunne jo slet ikke se hvor han havde den ide fra. men når du så skriver som du gør, så tænker jeg, at det hele må bunde i at man synes man er utilstrækkelig pga fx rygproblemerne og det går ud over ens selvværd? jeg kan jo godt huske hvordan jeg havde det da jeg ikke blev gravid og troede alle så ned på mig og tænkte mindre om mig.

jeg tror måske bare vi skal blive endnu bedre til at sige til ham, at vi synes han er fantastisk ...?

og DU skal i hvert fald vide, at DU ER HELT FABELAGTIG! og jeg er så glad for at kende dig

det er sjovt.... som jeg har skrevet før så har jeg kun een eneste veninde tæt på.... og hun bor på Falster... men hun er den eneste veninde jeg altid har haft og altid kan/tør ringe til med hvad som helst... under min depression var det hende der var der når jeg gemte mig nede på hestefolden og sagde at jeg bare ville dø og aldrig komme tilbage fordi alle havde det bedst uden mig...  så hun kender mig hele vejen rundt.... men jeg har aldrig rigtig kunnet knytte mig siden... netop fordi jeg tænker at folk ikke kan lide mig...

jeg tror faktisk det er noget man nenden skal kæmpe kraftigt imod eller have prof hjælp til...

åh jeg håber han får det bedre.... øv.... det er skidt at have det sådan... og der skal så utroligt lidt til før at man forestiller sig at andre ikke bryder sig om een... det behøver ikke være andet end et blik som egentlig ikke betød at man ikke brød sig om vedkommende...

det kan måske være lidt skræmmende at vide at folk kan have det sådan....  men tro mig, han har helt sikkert øjeblikke hvor han ved at i elsker ham og han elsker at i er der for ham!

tak Trine!!!!! du er virkelig et menneske der har gjort stort indtryk på mig!!!

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.