Nogle der er begyndt på grød før de 4 mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

Balinus

Det er faktisk bare helt normalt for en baby omkring 3-4 måneder.

Det er et appetit- og udviklingsspring.

Løsningen er at putte mere modermælk eller modermælkserstatning på menuen!

Hvis du ammer – så kan det godt være, at du skal på natarbejde i nogle dage, før de nye mælkekvoter er på plads. Mælkeproduktionen er nemlig højest om natten da det er der prolaktinniveauet er højet (det mælkeproducerende hormon). Det kan være hårdt, men hold ud, det finder sig niveau igen, og babyen kan kun omsætte mælk, intet andet - den har ikke enzymer til det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Koen.

bare lige så i er obs på det så er det en gammel tråd kan jeg se fra august 2010

Anmeld

19. september 2011

Balinus

tanja. skriver:

bare lige så i er obs på det så er det en gammel tråd kan jeg se fra august 2010

Ha ha -det havde jeg ikke set... men biologien er dog den samme

Anmeld

19. september 2011

Henri84

Balinus skriver:

Det er faktisk bare helt normalt for en baby omkring 3-4 måneder.

Det er et appetit- og udviklingsspring.

Løsningen er at putte mere modermælk eller modermælkserstatning på menuen!

Hvis du ammer – så kan det godt være, at du skal på natarbejde i nogle dage, før de nye mælkekvoter er på plads. Mælkeproduktionen er nemlig højest om natten da det er der prolaktinniveauet er højet (det mælkeproducerende hormon). Det kan være hårdt, men hold ud, det finder sig niveau igen, og babyen kan kun omsætte mælk, intet andet - den har ikke enzymer til det.

Wow det er en gammel tråd, Alberte er 16 mdr. nu
Jeg havde ammet og ammet dag og nat i 3-4 uger allerede da jeg skrev tråden! Vi valgte at begynde på grød og det var for os det rigtige valg til vores lille sultne pige

Anmeld

19. september 2011

Balinus

Henri84 skriver:

Wow det er en gammel tråd, Alberte er 16 mdr. nu
Jeg havde ammet og ammet dag og nat i 3-4 uger allerede da jeg skrev tråden! Vi valgte at begynde på grød og det var for os det rigtige valg til vores lille sultne pige

Det er bare så typisk mig, at overse datoen....

Dejligt at det var det I havde brug for dengang....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.