Jeg har det underligt :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

Maria.

Rosa skriver:

Haha, er du på den igen, Caroline?

Det kan altså også sagtens være vejret - jeg har haft det sådan helt migræneagtigt og med lidt kvalme oveni på det sidste fordi det har været så trykket i vejret...

...Eller måske er jeg OGSÅ gravid

Haha.. Mon ikke I skulle smutte ned efter en test i morgen for en sikkerhedsskyld.. Jeg troede jeg var ved at få influenza før jeg opdagede jeg var gravid (på trods af behandling og inseminering  - Havde bare ikk regnet med at den var der i første hug!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

STEN sikkert jeg ikke er gravid

det har jeg i øvrigt slet ikke tid til at være.. haha!

Kan godt være det er lidt stressbetinget... Har virkelig meget om ørerne lige nu! Har bare ikke lige brug for det...

Jeg har aldrig haft et angst anfald så jeg aner ikke hvordan man har det? Jeg har ikke hjertebanken eller noget...

Anmeld

25. august 2010

Moderator

Rosa skriver:

Haha, er du på den igen, Caroline?

Det kan altså også sagtens være vejret - jeg har haft det sådan helt migræneagtigt og med lidt kvalme oveni på det sidste fordi det har været så trykket i vejret...

...Eller måske er jeg OGSÅ gravid

STOP så... det er slet ikke sjovt at spøge med!

Det er ikke mere end en måned siden jeg sidst blev spurgt om jeg mon var gravid igen... I'm not!!!!!!

Anmeld

25. august 2010

Ploffer

Caroline86 skriver:

STEN sikkert jeg ikke er gravid

det har jeg i øvrigt slet ikke tid til at være.. haha!

Kan godt være det er lidt stressbetinget... Har virkelig meget om ørerne lige nu! Har bare ikke lige brug for det...

Jeg har aldrig haft et angst anfald så jeg aner ikke hvordan man har det? Jeg har ikke hjertebanken eller noget...

Jeg har heller ikke altid hjertebanken når jeg har et angstanfald...Men det er et meget typisk symptom med den der osteklokke fornemmelse og sådan en lidt mærkelig trykke som du selv beskriver

Men det kan da også sagtens lyde som noget stress 

Anmeld

25. august 2010

Moderator

Ploffer skriver:

Jeg har heller ikke altid hjertebanken når jeg har et angstanfald...Men det er et meget typisk symptom med den der osteklokke fornemmelse og sådan en lidt mærkelig trykke som du selv beskriver

Men det kan da også sagtens lyde som noget stress 

tja.. det kan det måske godt være! Men det har jeg jo slet ikke tid til

Anmeld

25. august 2010

Ranarupta

Caroline86 skriver:

tja.. det kan det måske godt være! Men det har jeg jo slet ikke tid til

Søde, du skal altså passe på dig selv!! Så må du drosle lidt ned med det, du har om ørerne - og hvis det altsammen er presserende ting, så må du bede nogen om hjælp. Det går jo slet ikke sådan der...

Anmeld

26. august 2010

Moderator

Ranarupta skriver:

Søde, du skal altså passe på dig selv!! Så må du drosle lidt ned med det, du har om ørerne - og hvis det altsammen er presserende ting, så må du bede nogen om hjælp. Det går jo slet ikke sådan der...

næh.. du har måske ret! Problemet er bare at jeg står alene med (tandsyge) Laura hele weekenden, for Daniel skal til en fødselsdag i jylland Vil ikke bede ham om at blive hjemme bare fordi jeg har det lidt mystisk.. det går sikkert over igen!

Anmeld

26. august 2010

Ranarupta

Caroline86 skriver:

næh.. du har måske ret! Problemet er bare at jeg står alene med (tandsyge) Laura hele weekenden, for Daniel skal til en fødselsdag i jylland Vil ikke bede ham om at blive hjemme bare fordi jeg har det lidt mystisk.. det går sikkert over igen!

Nej, det forstår jeg godt. Det ville jeg også have meget svært ved at bede om...

Er der nogle andre, du kan spørge?

Anmeld

26. august 2010

Moderator

Ranarupta skriver:

Nej, det forstår jeg godt. Det ville jeg også have meget svært ved at bede om...

Er der nogle andre, du kan spørge?

mine forældre skal arbejde, men der er nok én af dem hjemme hele tiden... men.. hmm... de vil gøre alt for mig, men vil ikke være til besvær for dem

Anmeld

26. august 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

mine forældre skal arbejde, men der er nok én af dem hjemme hele tiden... men.. hmm... de vil gøre alt for mig, men vil ikke være til besvær for dem

Tror slet ikke de vil tænke dig som værende til besvær smukke.. Tværtimod vil de være glade for at du beder om hjælp.

Desuden skal du jo tænke på dig selv, stress kan gå hen og blive ret alvorligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.