Jeg har det underligt :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.098 visninger
23 svar
0 synes godt om
25. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er småsvimmel, har en smule kvalme, lidt hovedpine, koldsved og den der osteklokke fornemmelse ikke noget af det er voldsomt, men jeg har det bare mærkeligt... meget svært at beskrive! Har også sådan en trykkende fornemmelse for brystet som man kan få lige inden man bryder sammen af gråd!?

Hvad kan der være med mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Maria.

Caroline86 skriver:

Jeg er småsvimmel, har en smule kvalme, lidt hovedpine, koldsved og den der osteklokke fornemmelse ikke noget af det er voldsomt, men jeg har det bare mærkeligt... meget svært at beskrive! Har også sådan en trykkende fornemmelse for brystet som man kan få lige inden man bryder sammen af gråd!?

Er du GRAVID!

Anmeld

25. august 2010

Laulund87

Maria. skriver:

Er du GRAVID!

Jeg tænkte det samme

Anmeld

25. august 2010

dorthemus

Tænkte det samme,,,allerede ved overskriften  

Anmeld

25. august 2010

AnneBJ

Eller er det mon "bare" en ganske almindelig øv-bøv kedelig efterårsinfluenza der har sneget sig ind på dig... Stort set alle i min kærestes familie, incl. os selv, har på skift haft det mere eller mindre som dig i løbet af den sidste halvanden uges tid.

Har du feber?

Anmeld

25. august 2010

Ploffer

Caroline86 skriver:

Hej...

Jeg synes det ku lyde som et angstanfald...

Det lider jeg selv af og det er typisk sådan nogle symptomer jeg har.

Men synes du skal ringe til din læge imorgen tidlig og blive undersøgt ordentligt 

Rikke

Anmeld

25. august 2010

Moderator

Haha, er du på den igen, Caroline?

Det kan altså også sagtens være vejret - jeg har haft det sådan helt migræneagtigt og med lidt kvalme oveni på det sidste fordi det har været så trykket i vejret...

...Eller måske er jeg OGSÅ gravid

Anmeld

25. august 2010

Moderator

Influenza? Søvnmangel? Migræne?

I hvertfald: GOD BEDRING!!! kram

Anmeld

25. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Måske lidt stress skattepigen

Anmeld

25. august 2010

4kløver

Maria. skriver:

Er du GRAVID!

sammen tanke men tænke må heller lag vær med at skrive det. for sådan havde jeg det til tider da jeg var gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.