Brok over min nærige kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2010

Moar'en

Malonde1985 skriver:

Ud med ham! Ej  men du må sige til ham hårdt og kontant, at I er 2 i forholdet, og 2 til at dele udgifterne!! Du skal IKKE betale for det hele - kan sagtens forstå du er sur over det!

Snak med ham IGEN og forklar ham det med STORE bogstaver

enig.

Husk han er en mand, du skal forklarer det meget tydeligt

Ej, men der er virkelig mange ting vi kvinder og mænd ikke forstår ved hinandens tanke gang. Så ikke noget med at prøve og forklare. Sig hvad du mener, det forstår de fleste mænd meget bedre og sætter mere pris på, for de forstår simpelthen ikke altid kvinders lange og indviklede forklaringer fordi vi vil prøve at pakke alting ind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Uha, jeg har nogle kriser over min kæreste. Han går vældig meget op i at vi skal have barn, og at han vil være der for mig 100%, og at han vil være far med stort F...... Men nu kommer mit sure opstød så lige.... Vi bor ikke sammen endnu, og sådan som han opfører sig mht det økonomiske, så har jeg heller ikke lyst til at bo sammen med ham. Siden jeg blev gravid, har det kun været mig der har haft ekstra udgifter, til ventetøj, vitaminer osv. Vi er mest hjemme hos mig, og der ser han det også som en ganske naturlig ting, at det er mig alene der betaler for maden. Og spørger jeg om vi skal ta en tur i biffen, så må det da klart være min udgift, det var jo mig der spurgte..... Og med den opførsel mener jeg jo ikke at han er der 100% for mig, for man deles vel lidt om udgifterne, eller hva??? Lige nu føler jeg, at det er fordelt sådan, at jeg betaler og han praler af at vi skal ha' baby.... Og jeg får snart et flip!!!!!! Jeg havde bare lige brug for at brokke mig lidt

hvor gammel er han? og har han prøvet at bo sammen og dele udgifter før?

Anmeld

26. august 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Uha, jeg har nogle kriser over min kæreste. Han går vældig meget op i at vi skal have barn, og at han vil være der for mig 100%, og at han vil være far med stort F...... Men nu kommer mit sure opstød så lige.... Vi bor ikke sammen endnu, og sådan som han opfører sig mht det økonomiske, så har jeg heller ikke lyst til at bo sammen med ham. Siden jeg blev gravid, har det kun været mig der har haft ekstra udgifter, til ventetøj, vitaminer osv. Vi er mest hjemme hos mig, og der ser han det også som en ganske naturlig ting, at det er mig alene der betaler for maden. Og spørger jeg om vi skal ta en tur i biffen, så må det da klart være min udgift, det var jo mig der spurgte..... Og med den opførsel mener jeg jo ikke at han er der 100% for mig, for man deles vel lidt om udgifterne, eller hva??? Lige nu føler jeg, at det er fordelt sådan, at jeg betaler og han praler af at vi skal ha' baby.... Og jeg får snart et flip!!!!!! Jeg havde bare lige brug for at brokke mig lidt

Anmeld

26. august 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

jeg spørg kun fordi jeg har svært ved at give et godt svar....

han lyder til at være ret umoden... (som fyre jo nu kan være det....)

i stedet for at angribe ham, så ville jeg tale stille og roligt med manden... forklar ham at du ikke rigtig har råd til altid at betale alt og foreslå at i deler madudgifterne lige, uanset om i er ved ham eller dig?

tal med ham omkring baby, de ting i får brug for til baby... spørg om han har et foreslag til hvordan i skal gøre det....

men lad være med at angribe ham... så går i begge i forsvarsposition og det får i ikke noget ud af!

Anmeld

26. august 2010

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

Han er 38 år, og har inden vi blev kærester både været gift, og har boet sammen med 5 - 6 forskellige kærester, så jeg vil jo mene at han har prøvet at skulle deles om udgifterne. Men hvad grunden har været til at hans tidligere forhold ikke har kunne holde, kender jeg ikke, udover at han siger det er pigen det har været galt med....... Men hvis han har opført sig lidt lige som nu, så kunne det jo også være at han skulle kigge lidt på sig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.