Brok over min nærige kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.664 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. august 2010

Anonym trådstarter

Uha, jeg har nogle kriser over min kæreste. Han går vældig meget op i at vi skal have barn, og at han vil være der for mig 100%, og at han vil være far med stort F...... Men nu kommer mit sure opstød så lige.... Vi bor ikke sammen endnu, og sådan som han opfører sig mht det økonomiske, så har jeg heller ikke lyst til at bo sammen med ham. Siden jeg blev gravid, har det kun været mig der har haft ekstra udgifter, til ventetøj, vitaminer osv. Vi er mest hjemme hos mig, og der ser han det også som en ganske naturlig ting, at det er mig alene der betaler for maden. Og spørger jeg om vi skal ta en tur i biffen, så må det da klart være min udgift, det var jo mig der spurgte..... Og med den opførsel mener jeg jo ikke at han er der 100% for mig, for man deles vel lidt om udgifterne, eller hva??? Lige nu føler jeg, at det er fordelt sådan, at jeg betaler og han praler af at vi skal ha' baby.... Og jeg får snart et flip!!!!!! Jeg havde bare lige brug for at brokke mig lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

klmf

Du kan jo begynde at lægge en regning hver gang han har spist aftensmad

Anmeld

25. august 2010

Ranarupta

Jeg synes, at du skal sige til ham, at udgifterne skal deles nogenlunde 50/50. Ikke at I skal sidde og regne ud til punkt og prikke, men det er da kun fair i mine øjne, at han også spæder til... Både med ting til bebs, mad og fx. bifture.

Anmeld

25. august 2010

Isabella_mor

hab har da bare at punge ud sådan en lus...  vær mere efter ham....

Anmeld

25. august 2010

aarhusmor

Sig til ham at han skal dække 50% af udgifterne. Han har også ansvar!

Anmeld

25. august 2010

Mikkelmusen

Hvad med at sige det som det er til ham? Måske opfatter han det ikke som dig.

Held og lykke

Anmeld

25. august 2010

Vingummien

Når han kommer for at spise en dag så sig at han skal købe maden med, da du ikke har noget i køleren.

Elller ja sig direkte at i skal skiftes til at betale maden, da det i sidste ende er mange penge for dig

Anmeld

25. august 2010

Anonym trådstarter

Mikkelmusen skriver:

Hvad med at sige det som det er til ham? Måske opfatter han det ikke som dig.

Held og lykke

Jeg har prøvet på at forklare ham, at jeg ikke synes det er fair at jeg skal stå alene med udgifterne, og kommer han med forslag om at vi skal lave et eller andet, siger jeg tit at det har jeg ikke råd til, hvor han så bare siger at han da kan lægge pengene ud for mig. Og så kan jeg jo godt blive lidt hidsig, og snerre at han sgu ikk skal lægge penge ud for mig!!!! Han kan virkelig ikk se at han er galt på den her, og det driver mig til vanvid.

Anmeld

25. august 2010

Malonde1985

Ud med ham! Ej  men du må sige til ham hårdt og kontant, at I er 2 i forholdet, og 2 til at dele udgifterne!! Du skal IKKE betale for det hele - kan sagtens forstå du er sur over det!

Snak med ham IGEN og forklar ham det med STORE bogstaver

Anmeld

26. august 2010

Barbamama

inden min kæreste og jeg flyttede sammen var vi også mest hos mig og det blev også lidt dyrt for mig med mad så vi aftalte at jeg gemte bon'erne og så delte vi udgifterne. Senere blev det til at vi lavede en kuvert hvor vi begge lagde penge i og det var så vores madpenge. Du må jo foreslå ham en konkret måde eller sige at så er det bare slut med at spise sammen. Eller i det hele taget være sammen. Det er jo heller ikke kun "dit" barn fordi du bærer det og derfor skal han da også hjælpe med de udgifter. Altså hvad regner han med?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.