Herlev hospital.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

Banditten´s mor

Gitte85 skriver:

Er det ikke alt baby-halløj som foregår på Herlev nu?

Jeg fødte og gik til jordemoder på Herlev. Bor i Brøndby!

Det kan godt tænkes.... Jeg synes jeg kan huske noget om at min jordemoder sagde noget om at udefunktionerne skulle lukke, men jeg er absolut ikke sikker på noget.

Kigger man på Herlev´s hjemmeside, er der stadig adresser og telefonnr. på div. udefunktioner, så mon ikke de stadig eksisterer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Mka

SkrukNu skriver:

Nu er jeg ikke gravid mere, da min lille spunk stoppede med at leve og jeg fik en MA i 11. uge d. 1/7..

Men jeg havde tid til NF på Glostrup Hospital og skulle så føde på Herlev, en uge efter min MA fik jeg brev om mit første jordemoder besøg og den skulle have været på et jordemoder center inde i Glostrup så vidt jeg husker..

Kan man virkelig ikke få NF på Glostrup mere? Det er da ikke så længe siden det var d. 16/7, det var der jeg skulle have været afsted inde på Glostrup...

Men ja mine scanninger i forbindelse med min MA foregik på Herlev..

Det er jeg rigtig ked af at høre Håber der kommer en lille ny hurtig til dig.

Nej fra den 1/8 forgår NF på herlev. Okay så må det være rigtig at jeg skal møde op på glostrup. Blev bare så forvirret når alt andet er rykket til herlev.

Anmeld

25. august 2010

Frøken Sørensen

Mka skriver:

Bor også i brøndby, skal føde på herlev, og fik NF på herlev, men i mit brev fra JM ( sendt fra herlev) står der JM i glostrup.

Men nu var jeg lige inde og tjekke deres hjemme side, og når man føder på herlev, er der åbenbart mange steder man kan gå til JM undersøgelser.

Så satser på jeg møder op det rigtige sted imorgen Blev bare så meget i tvivl da jeg lige skulle tjekke brevet med indgang osv, og så står der glostrup, havde jeg ikke lige regnet med

Jeg valgte selv at gå til JM på Herlev, da jeg vidste at jeg ikke kunne nå at føde på Glostrup.

Men de har så beholdt JM på Glostrup lyder det som om

Anmeld

25. august 2010

Mka

sylvestersmor skriver:

Det kan godt tænkes.... Jeg synes jeg kan huske noget om at min jordemoder sagde noget om at udefunktionerne skulle lukke, men jeg er absolut ikke sikker på noget.

Kigger man på Herlev´s hjemmeside, er der stadig adresser og telefonnr. på div. udefunktioner, så mon ikke de stadig eksisterer?

Jo det tror jeg nemlig også de gør så det må holder jeg mig til.

Anmeld

25. august 2010

Mka

Gitte85 skriver:

Jeg valgte selv at gå til JM på Herlev, da jeg vidste at jeg ikke kunne nå at føde på Glostrup.

Men de har så beholdt JM på Glostrup lyder det som om

Det kan jeg godt forstå du gjorde, det da også det smarteste

Anmeld

25. august 2010

Mka

Perl skriver:

Jeg skal også føde på Herlev kom til første scanning på glostrup hvilket jeg syntes var underligt og så spurgte de om jeg ville hos dem igen eller Herlev der valgte jeg så selv Herlev, jeg går til Jordmoren her hvor jeg bor i Ballerup 

Det er jo også dejligt de gør det så let som muligt for en

Anmeld

25. august 2010

Frejsmor

Mka skriver:

Det er jeg rigtig ked af at høre Håber der kommer en lille ny hurtig til dig.

Nej fra den 1/8 forgår NF på herlev. Okay så må det være rigtig at jeg skal møde op på glostrup. Blev bare så forvirret når alt andet er rykket til herlev.

Tak skal du ha!! Vi er ovenpå både fysisk og psykisk og prøver igen, så jeg håber sådan jeg snart er gravid igen..

Okay jamen så ved jeg da også det..

Altså som jeg forstod det af mit brev, var det ikke på Glostrup Hospital, men på et Jordemodercenter i Glostrup, men kan da også være de har noget inde på selve Glostrup Hospital jo..

Anmeld

25. august 2010

Mka

SkrukNu skriver:

Tak skal du ha!! Vi er ovenpå både fysisk og psykisk og prøver igen, så jeg håber sådan jeg snart er gravid igen..

Okay jamen så ved jeg da også det..

Altså som jeg forstod det af mit brev, var det ikke på Glostrup Hospital, men på et Jordemodercenter i Glostrup, men kan da også være de har noget inde på selve Glostrup Hospital jo..

Det var godt at høre..

Det rigtig, men tror det er i forlængelse eller samme bygning som hospitalet at JM-centeret ligger.

Anmeld

25. august 2010

Frejsmor

Mka skriver:

Det var godt at høre..

Det rigtig, men tror det er i forlængelse eller samme bygning som hospitalet at JM-centeret ligger.

Okay så, men så længe du kan finde det og får et godt jordemoderbesøg, så er det jo det vigtigste..

Anmeld

25. august 2010

Lillefe

Mka skriver:

Det er jo også dejligt de gør det så let som muligt for en

Ja syntes også det er fint de har jordmor center her i Ballerup, så det er udmærket..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.