Herlev hospital.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.078 visninger
22 svar
0 synes godt om
25. august 2010

Mka

Hej piger..

I som har født på herlev eller skal føde på herlev, gik i til JM på glostrup??  Bliver lidt forvirret efter at man ikke kan føde på glostrup mere, og NF også forgår på herlev nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Banditten´s mor

Mka skriver:

Hej piger..

I som har født på herlev eller skal føde på herlev, gik i til JM på glostrup??  Bliver lidt forvirret efter at man ikke kan føde på glostrup mere, og NF også forgår på herlev nu..

Jeg fødte min søn på Herlev, skulle há født på Glostrup inden lukningen. Jeg gik så til jordemoder på Amager (bor på Amager), da Glostrup/Herlev har en udefunktion der i forbindelse med Amager hospital.

Jeg nåede at få lavet NF på Riget (boede i indre by på det tidspunkt), MD på Glostrup (på det tidspunkt var Glostrup ikke lukket) og fødte på Herlev.

Anmeld

25. august 2010

Mka

sylvestersmor skriver:

Jeg fødte min søn på Herlev, skulle há født på Glostrup inden lukningen. Jeg gik så til jordemoder på Amager (bor på Amager), da Glostrup/Herlev har en udefunktion der i forbindelse med Amager hospital.

Jeg nåede at få lavet NF på Riget (boede i indre by på det tidspunkt), MD på Glostrup (på det tidspunkt var Glostrup ikke lukket) og fødte på Herlev.

Det er da lidt indviklet synes jeg

Anmeld

25. august 2010

Banditten´s mor

Mka skriver:

Det er da lidt indviklet synes jeg

Hu ved jeg ikke hvor du bor henne af. Men det kan være at der er en udefunktion i nærheden, så du ikke skal tage til Herlev for at gå til jordemoder.

Anmeld

25. august 2010

Maria.

Jeg bor i Rødovre. Gik til jordemoder på herlev og fødte på herlev..

Anmeld

25. august 2010

Frøken Sørensen

Er det ikke alt baby-halløj som foregår på Herlev nu?

Jeg fødte og gik til jordemoder på Herlev. Bor i Brøndby!

Anmeld

25. august 2010

Lillefe

Jeg skal også føde på Herlev kom til første scanning på glostrup hvilket jeg syntes var underligt og så spurgte de om jeg ville hos dem igen eller Herlev der valgte jeg så selv Herlev, jeg går til Jordmoren her hvor jeg bor i Ballerup 

Anmeld

25. august 2010

Frejsmor

Nu er jeg ikke gravid mere, da min lille spunk stoppede med at leve og jeg fik en MA i 11. uge d. 1/7..

Men jeg havde tid til NF på Glostrup Hospital og skulle så føde på Herlev, en uge efter min MA fik jeg brev om mit første jordemoder besøg og den skulle have været på et jordemoder center inde i Glostrup så vidt jeg husker..

Kan man virkelig ikke få NF på Glostrup mere? Det er da ikke så længe siden det var d. 16/7, det var der jeg skulle have været afsted inde på Glostrup...

Men ja mine scanninger i forbindelse med min MA foregik på Herlev..

Anmeld

25. august 2010

Ranarupta

Jeg bor i Ishøj og hørte oprindeligt til Glostrup. Men fødegangen og dertil hørende er rykket til Herlev, så jeg har gået til alle mine undersøgelser og JM-besøg derude. Jeg var desuden indlagt derude før og efter fødslen. Og nå ja: jeg fødte der også

Anmeld

25. august 2010

Mka

Gitte85 skriver:

Er det ikke alt baby-halløj som foregår på Herlev nu?

Jeg fødte og gik til jordemoder på Herlev. Bor i Brøndby!

Bor også i brøndby, skal føde på herlev, og fik NF på herlev, men i mit brev fra JM ( sendt fra herlev) står der JM i glostrup.

Men nu var jeg lige inde og tjekke deres hjemme side, og når man føder på herlev, er der åbenbart mange steder man kan gå til JM undersøgelser.

Så satser på jeg møder op det rigtige sted imorgen Blev bare så meget i tvivl da jeg lige skulle tjekke brevet med indgang osv, og så står der glostrup, havde jeg ikke lige regnet med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.