Første dag som sniffer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2010

otlitrom

msax skriver:

SNIF SNIF... hvor er det dejligt at høre at bjørnen ikke var farlig idag, men faktisk var rigtig sød og rar.

Jeg håber kvalmen lader dig sove i nat og ikke bliver ved med at være så slem, for uden mad og drikke dur helten ikke - og du er igang med sandt helte arbejde, så spis min ven

Jeg sov fantastisk i nat, så jeg håber det fortsætter sådan. Mad mangler jeg ikke. Jeg kører frugt i hovedet fra jeg vågner til jeg går i seng (føler jeg), men det er det min mave bedst kan holde til.

Snif snif - host host

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Barbamama

kitty skriver:

Ja, tænk. Han har overrasket mig positivt?! Jeg troede ikke der var flere overraskelser i posen, men et "jeg elsker dig mere og mere for hver dag", når man ligger under tæppe på sofaen, og ligner en hængt kat, der ikke har været i bad idag, så smelter man altså lidt...

Det er det helt rigtige vi gør!

Ja selvfølgelig er det det rigtige I gør! Det er da bare så dejligt at I finder så tæt sammen nu!!!!

Anmeld

26. august 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Tak Karina! I dag har været rigtig hård, og vselvom vejret har været godt er jeg blevet stresset bare ved tanken om at skulle gå ud. Så jeg har ligget på sofaen hele dagen og gør det stadig.

Føler mig bestemt ikke sej, men jo, inderst inde er jeg nok. For vi kæmper virkelig for det her!

Hvordan føles det i kroppen? Er man sådan lidt op og lidt ned?

Anmeld

26. august 2010

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

Hvordan føles det i kroppen? Er man sådan lidt op og lidt ned?

Jeg er meget træt/tung i hovedet. g så får jeg ondt i halsen, fordi sprayen udtørrer mine kirtler, både i næse, hals og svælg. Og så har jeg en konstant hovedpine. Den er ikke særlig voldom, men den er der hele tiden.. Og så kan jeg mærke en ømhed i underlivet/æggestokkene. og så er der KVALMEN.

Det er ikke noget jeg ikke kan leve med, men idag, hvor jeg har været alene hjemme, uden nogle planer, har jeg været lidt trist til mode. I morgen og lørdag har jeg lavet lidt planer, så jeg ikke bare ligger og får ondt af mig selv.

Det skal nok gå, jeg skal bare lige vænne mg til alle de små ting der ændrer sig..

I CAN DO IT!

Anmeld

27. august 2010

businesstigger

kitty skriver:

Tak!!

Idag har desværre ikke været nemmere men så er det godt jeg har ferie OG har fået indkøbt den første tv-serie som jeg kan fordrive tiden med

Jeg glæder mig til at spamme med de her Forhåbentlig medio oktober!!

Som sagt er der god karma ved midten af oktober!

God fornøjelse med McDreamy og resten af holdet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.