Første dag som sniffer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2010

Barbamama

nååårh hvor dejligt!!!! Jeg kan sgu godt forstå du fik tårer i øjnene. Det var da bare vildt sødt!!!! Dejligt! Det går jo den rigtige vej. knuuuus og hep hep

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Ni-ko-li-ne

du er sej Kit kat!  og så må du endelig skrive herinde hvis du føler det bliver for meget.... for vi skal nok være der til at støtte dig hele tiden!!!!!

jeg synes du er sej!!!!!

Anmeld

26. august 2010

businesstigger

Jeg håber at det ikke bliver værre med dit snifferi så du kan leve nogenlunde normalt imens. Men hvor er det spændende at det nu er NU og I er i gang! Og hvor dejligt at bjørnen var så sød og lige fik vist dig hvor meget han elsker dig og hvorfor det er I er i gang med projektet.

Håber også snart du kan lave et indlæg fyldt med:

Her er lidt til at få dig igennem ventetiden med

Anmeld

26. august 2010

lisbethita

kitty skriver:

Så er første dag næsten gået, og jeg har sniffet to gange idag, med min nye ven, næsesprayen. Fy for pokker!

I morges kl 7 ringede vækkeuret - jeg sov ellers lige så dejligt. Min nye ven stod på sengebordet og kiggede på mig, og ja, det var så første gang vi hilste på hinanden. Først tænkte jeg "det smager ikke af noget, så det klarer jeg sagtens" men 5 minutter senere ombestemte jeg mig nok lidt Sikken er herlig kemisk smag, og sikken svien i næsen og svælg..

Havde kvalme det meste af formiddagen, og nøjedes med at spise frugt.. Det kunne maven godt klare. Mellem 13 og 14 havde jeg det rimeligt, men kl 14 skulle jeg snuse til kemien endnu engang, og det krævede en lur på sofaen...

Nu har vi lige spist aftensmad, og jeg har spist næsten som jeg plejer, og kvalmen er ikke så slem. Bliver det ikke værre end idag, så kan jeg sagtens leve rimelig normalt.. Men det er jo kun første dag, og der er 20 endnu.... Men hvem tæller

Bjørnen har været meget omsorgsfuld og har ringet 2 gange fra arbejde, for at høre, hvordan jeg havde det. Og da han kom hjem satte han sig hos mig i sofaen og sagde, at han var stolt af mig, og at dette var det første skridt på vejen til et barn... Og så fik jeg tårer i øjnene. I det splitsekund var alle skænderier glemt, for der viste han mig taknemmeligheden og kærligheden som ligger til gund for hele projektet!

Bare en lille update fra den sniffende huskat

Fik lige tårer i øjnene.... at han kom hjem og viste omsorg på den måde! Ved ikke hvorfor, men tror bare det er så vigtigt for dig, at han viser dig omsorg i ekstra grad. Du har brug for det!!  Hvor er det godt, at han gør det!! 

20 sprøjt?? Jesus, det er mange!! Følger udviklingen i spænding. Jeg håber, at du har kunnet lægge tanken om at være forsøgsdyr (eller forsøgs-kat??) på hylden og se det som et skridt i udviklingen om at nå målet. 

Følger slagets gang fra sidelinjen med stor entusiasme 

KÆMPE krammer fra mig 

Anmeld

26. august 2010

otlitrom

michella80 skriver:

nååårh hvor dejligt!!!! Jeg kan sgu godt forstå du fik tårer i øjnene. Det var da bare vildt sødt!!!! Dejligt! Det går jo den rigtige vej. knuuuus og hep hep

Har virkelig nemt til tårer disse dage, og han fortsætter den gode stil med støtte og kærlige ord, så det er lidt nemmere at overkomme kvalme og hovedpine

Har luret på ponponerne idag

Anmeld

26. august 2010

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

du er sej Kit kat!  og så må du endelig skrive herinde hvis du føler det bliver for meget.... for vi skal nok være der til at støtte dig hele tiden!!!!!

jeg synes du er sej!!!!!

Tak Karina! I dag har været rigtig hård, og vselvom vejret har været godt er jeg blevet stresset bare ved tanken om at skulle gå ud. Så jeg har ligget på sofaen hele dagen og gør det stadig.

Føler mig bestemt ikke sej, men jo, inderst inde er jeg nok. For vi kæmper virkelig for det her!

Anmeld

26. august 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

Jeg håber at det ikke bliver værre med dit snifferi så du kan leve nogenlunde normalt imens. Men hvor er det spændende at det nu er NU og I er i gang! Og hvor dejligt at bjørnen var så sød og lige fik vist dig hvor meget han elsker dig og hvorfor det er I er i gang med projektet.

Håber også snart du kan lave et indlæg fyldt med:

Her er lidt til at få dig igennem ventetiden med

Tak!!

Idag har desværre ikke været nemmere men så er det godt jeg har ferie OG har fået indkøbt den første tv-serie som jeg kan fordrive tiden med

Jeg glæder mig til at spamme med de her Forhåbentlig medio oktober!!

Anmeld

26. august 2010

Barbamama

kitty skriver:

Har virkelig nemt til tårer disse dage, og han fortsætter den gode stil med støtte og kærlige ord, så det er lidt nemmere at overkomme kvalme og hovedpine

Har luret på ponponerne idag

uhh hvor er det bare dejligt!!!! Hvor er det skønt at høre!!! Bliver helt glad i låget!

Anmeld

26. august 2010

otlitrom

JustAnotherName skriver:

YES!!! Så er I igang. Og I er SAMMEN om det, selvom det desværre er din krop der må stilles "til rådighed". Men jeg VED også bare, så meget som man nu kan vide noget usikkert med SIKKERHED  At det nok skal lykkes for Jer, og at NU er det blevet JERES tur...

Men ting tager tid. Dette er endnu første dag.....
Så jeg skal nok prøve ikke at være så begejstret, så det udløser præstations-angst lignende følelser *smiler*

Men du kan tro, at jeg hepper med !!!!   

Tak for al dit hep, Katrine! Jeg er sikker på det hjælper! Og ja vi er igang, om manden forsikrer mig gang på gang om at vi gør det SAMMEN, på trods af det er mig der ligger krop til lige pt

Hvor blev det fantastiske familie-profilbillede af? Det var sådan et dejligt billede! Men alfer er nu heller ikke dårlige

Anmeld

26. august 2010

otlitrom

michella80 skriver:

uhh hvor er det bare dejligt!!!! Hvor er det skønt at høre!!! Bliver helt glad i låget!

Ja, tænk. Han har overrasket mig positivt?! Jeg troede ikke der var flere overraskelser i posen, men et "jeg elsker dig mere og mere for hver dag", når man ligger under tæppe på sofaen, og ligner en hængt kat, der ikke har været i bad idag, så smelter man altså lidt...

Det er det helt rigtige vi gør!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.