Så var vi ved læge idag og få svar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2010

Vingummien

LIZO skriver:

hvor er det godt de fandt ud af at du manglet det. selvom det ikke er super fedt at skulle spise flere pille.. men bare du får det godt igen..  krydser finger for de virker hurtigt..

synes egenlig alle de kurver gør os mødre mere bekrymret nogle gange end de gør godt. vi har fået en go læge. og han forklaret os ( liam vokset ikke i 2 år) at nogle børn går i stå noget tid. men aå længe de tar på og ikke går i stå på begge kurver og så længe de trives så skal man ikke være bekrymret..

liam vokset som sagt ikke i 2 år..  men det sidste år gik han så fra 104 til 110. på 10 måneder. lige pludselig kommer det.

JA, hun sagde også at pludselig kunne det komme, men hun vil gerne være sikker og kigge på det igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Vingummien

Ni-ko-li-ne skriver:

hvor er det godt i fandt ud af hvad der var galt!!!!!

jeg håber da at lægen beslutter sig for at give dig de der B12 indsprøjtninger... havde en kollega en gang der fik dem.... ellers faldt hun nærmest i søvn over arbejdet....

glæder mig til at høre om de piller så hjælper!!!

jeg tror ikke der er noget galt med Emil.... lige pludselig så skyder han i vejret!!!!

stort knus søde, jeg ved godt det ikke er fedt når der er noget i vejen hele tiden! men i klarer det sgu flot!!

Jeg tænker også at alt det EMil har været igennem kan have været med til at holde det lidt nede. Det er der jo nogle kloge hoveder der siger, at det kan spille ind, når de er små.

Ja, nu må det da snart gå den rigtige vej med det hele. Nu skal jeg bare have købt stort ind af piller og så igang.

Hele min familie får indsprøjtninger, næsten. Min mor, begge mine brødre og min bedstemor. Min mor var jo så syg af det engang at hun faktisk hellere ville dø, hvis det ikke gik væk. Kan huske hun bare lå i sengen i flere måneder.

Anmeld

26. august 2010

Jules

Det var godt med noget afklaring! Håber de nye piller kommer til at hjælpe dig inden for den næste tid... Det er sgu træls og rende rundt og være træt og have ondt :(

De par cm skal nok komme inden for de næste 6 måneder

Anmeld

26. august 2010

Barbamama

Tulipan skriver:

Det ved jeg så ikke, følger ham noget mere eller lign

Ja for hvad vil de lige nøjagtig gøre??? Strække ham? Hi hi

Anmeld

26. august 2010

lion

Tulipan skriver:

Så var det idag at jeg skulle have svar på de blodprøver jeg fik taget og Emil skatten skulle til 2 års undersøgelse.

Jeg har D-vitamin mangel og så B12(som ik er godt) mangel. Og skal æde flere piller end jeg så gør i forvejen. Håber det hjælper, og så skal jeg få have taget nye prøver om 3 dr ca og se hvordan det går.

Emil ser fin ud, og hans lunger lød super fine så det er jeg glad for.

Men..... ja er et men. desværre. Emil er for lav, og har desværre ikke vokset sådan rigtig siden han var 1 år han skulle i hvert fald være mindst 4 cm højere end han er nu. Så han skal til højdemåling om 6mdr igen for at se om der er sket noget. Og er der ikke sket så meget ja så skal der undersøges hvorfor. Så kryds fingre for at han skyder lidt i vejret snart

Nu har jeg jo mødt banditten og synes han er smuk som han er. Han skal nok begynde at voske.

Utro.ligt at de ikk har tænkt på det noget før. Da du skrev det kom jeg til at tænkte på  du sagde nogen i din familie havde b-12 mangel.

Håber det snart bliver bedre.

Anmeld

27. august 2010

ooo

Hvor er det godt at der er kommet styr på hvad du fejler, så håber jeg at du får det godt igen når du er sprængfyldt med alle mulige vitaminer.

Mht. Emil og det at han ikke vokser nok ifølge kurven, så kan det måske skyldes hans medicin. Jeg havde også astma som lille, og har det stadig, og det medicin kan gøre at man ikke vokser som man ville gøre ellers. Jeg er ikke sikker på at det er forklaringen, men det kan være en af grundene.

Anmeld

30. august 2010

Vingummien

Metchen skriver:

Hvor er det godt at der er kommet styr på hvad du fejler, så håber jeg at du får det godt igen når du er sprængfyldt med alle mulige vitaminer.

Mht. Emil og det at han ikke vokser nok ifølge kurven, så kan det måske skyldes hans medicin. Jeg havde også astma som lille, og har det stadig, og det medicin kan gøre at man ikke vokser som man ville gøre ellers. Jeg er ikke sikker på at det er forklaringen, men det kan være en af grundene.

Det har jeg også selv haft i tankerne, at det kunne være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.