Jamen selvom det så kræver et større pille-indtag, så er det da heldigt, at det "bare" er derfor, og kan afhjælpes (forhåbentligt) så let 
Hmm, det lyder mærkeligt, at Emil stort set ikke er vokset på et år.
Men altså det kommer jo også sådan i ryk....så måske hans pause har været ekstra-ordinær lang indenfor det sidste års tid, og det så pludselig kan komme, hvor han skyder i vejret igen..!?
Bianca er vokset i længden, men har heller ikke taget meget på i vægt i løbet af et år. Ihvertfald ikke når man tænker på, hvor EKSTREMT MEGET de vokser i løbet af deres første leve-år...
Dog tror jeg der er sket meget med hende det sidste halve år!!
Men fra hun var 1 år og frem til 2½ år, tog hun kun et og et halvt kilo på, altså 1½ kilo på 1½ år. Det syntes jeg heller ikke lyder af ret meget. Men hun vokser stødt og ser vel-propertioneret ud, må man sige, hehe. Dog matcher hverken hende eller Celina den alder der står i tøjet - de er begge væsentligt mindre end tøjet indikerer i måneder udfra længden. Men sådan er der jo så meget.
Det ville også komme bag på mig, hvis de var nogle lange starutter, da hverken mig eller Kenneth er særligt lange.
Men jeg håber da at Emil vokser efter det inden næste tjek, så der ikke skal til at findes en forklaring på det - ala at der skulle være noget galt.
Knus herfra....
Anmeld