uoverskueligt ! ( lang )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

Ranarupta

Anonym skriver:

han er lidt en klaphat, men hvad kan jeg sige jeg elsker ham, han er sådan en type som bare ikke ved hvornår man skal stille sig til rådighed 

Og ja det gav mening smiler. og tusind tak til dig også, håber du snart bliver rask og tillykke med ham/hende 

Øv, det er jeg ked af, at han er... Prøv alligevel at snakke med ham. Så har du i hvert fald forsøgt

Tak Og i lige måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Mumto3

Anonym skriver:

Min familie har selv tavlt, min mormor har hjulpet mig lidt de sidste 3 dage, men vasketøj og opvask, det er så skønt, men min mor og far har nok at se til da festen skal holdes hos dem, og venner, lidt pinligt at sige, men har faktisk ikke så mange venner , og dem jeg har har selv mange børn at tage vare for 

Hvis der skal 40  mennesker med til barnedåben, så er der i princippet mindst 30 personer du kan ringe til og bede om hjælp. Hvis 30 gør en lille bitte smule, så er det er KÆMPE hjælp for dig.

Alternativt: drop kagerne. De skal ikke have muffins. Lidt mad er de nød til, men alt uden om, det må du skære fra. Det er alt  for uoverskueligt et projekt du har gang i. -og du får flere kræfter af at skære fra NU, end at prøve at nå det hele og så intet nå, fordi du har fået stress inden lørdag.

Anmeld

25. august 2010

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Hvis der skal 40  mennesker med til barnedåben, så er der i princippet mindst 30 personer du kan ringe til og bede om hjælp. Hvis 30 gør en lille bitte smule, så er det er KÆMPE hjælp for dig.

Alternativt: drop kagerne. De skal ikke have muffins. Lidt mad er de nød til, men alt uden om, det må du skære fra. Det er alt  for uoverskueligt et projekt du har gang i. -og du får flere kræfter af at skære fra NU, end at prøve at nå det hele og så intet nå, fordi du har fået stress inden lørdag.

dåben er først om en måned, det er mig og min mor der begge fylder rundt så derfor stor havefest =) 

Anmeld

25. august 2010

Mumto3

Anonym skriver:

dåben er først om en måned, det er mig og min mor der begge fylder rundt så derfor stor havefest =) 

nå...det havde jeg ikke lige fanget....

Anmeld

25. august 2010

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

nå...det havde jeg ikke lige fanget....

tror også jeg havde glemt at uddybe det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.