Jeg syntes efterhånden den her uge bliver mere og mere uoverskuelig !
Jeg er Ano, da der forekommer personlige ting om min familie i det her indlæg. nogle kan sikkert gendkende det, men vær søde ikke at kommentere det. Tak 
Det starter med at søndag bliver jeg syg, med feber, hoste og snot, har i forvejen blodmangel så går og svimler hele tiden
sidder og ærger mig lidt, da jeg ved hvor meget jeg skal nå i den her uge, + har en søn på knap 3 måneder og min kæreste er aldrig hjemme. tirsdag skal jeg holde surprise fødselsdagsfest for min kæreste. havde inviteret 10 personer, og skulle lave 3- retters til dem alle, med 39 i feber
jeg får først det igennem, men er bare helt smadret i dag, jeg burde lave invitationer færdig til dåb, lave mousse til en kage til på lørdag, oven i det ringer min mor og siger at vores nye telt er blevet total smadret af vinden, der røg lige 4000,- ud af vinduen + min søster er på selvmords renden, hun påstår at det eneste hun lever for lige nu er min søn.
Inden den store fest på lørdag skal jeg lave 80 muffins med frosting, kage til 40 mennesker, kartoffelsalat osv,og sørge for min lille familie her hjemme, når ja, og så ligger min søn med feber og snot næse også, har siddet hele natten vågen ( ordrer fra lægevagten) pga han ikke kunne trække vejret uden jeg tømte hans næse hvert 15. min. Guud jeg er træt, slidt, og virkelig ked af min søster har det sådan, det er noget der påvirker mig meget. hun er 14 år, og har meget svært ved skolen (ordblind) da hun var 8 år tog hun en overdosis astma spray fordi hun havde set min mor græde. og nu det mig der sidder og tuder

Undskyld det lange indlæg. & tak fordi du læste med 
Anmeld