uoverskueligt ! ( lang )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

707 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. august 2010

Anonym trådstarter

Jeg syntes efterhånden den her uge bliver mere og mere uoverskuelig !  Jeg er Ano, da der forekommer personlige ting om min familie i det her indlæg. nogle kan sikkert gendkende det, men vær søde ikke at kommentere det. Tak 

Det starter med at søndag bliver jeg syg, med feber, hoste og snot, har i forvejen blodmangel så går og svimler hele tiden

sidder og ærger mig lidt, da jeg ved hvor meget jeg skal nå i den her uge, + har en søn på knap 3 måneder og min kæreste er aldrig hjemme. tirsdag skal jeg holde surprise fødselsdagsfest for min kæreste. havde inviteret 10 personer, og skulle lave 3- retters til dem alle, med 39 i feber  jeg får først det igennem, men er bare helt smadret i dag, jeg burde lave invitationer færdig til dåb, lave mousse til en kage til på lørdag, oven i det ringer min mor og siger at vores nye telt er blevet total smadret af vinden, der røg lige 4000,- ud af vinduen + min søster er på selvmords renden, hun påstår at det eneste hun lever for lige nu er min søn. 

Inden den store fest på lørdag skal jeg lave 80 muffins med frosting, kage til 40 mennesker, kartoffelsalat osv,og sørge for min lille familie her hjemme, når ja, og så ligger min søn med feber og snot næse også, har siddet hele natten vågen ( ordrer fra lægevagten) pga han ikke kunne trække vejret uden jeg tømte hans næse hvert 15. min. Guud jeg er træt, slidt, og virkelig ked af min søster har det sådan, det er noget der påvirker mig meget. hun er 14 år, og har meget svært ved skolen (ordblind) da hun var 8 år tog hun en overdosis astma spray fordi hun havde set min mor græde. og nu det mig der sidder og tuder 

Undskyld det lange indlæg. & tak fordi du læste med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Mumto3

HHJJJÆÆÆÆLLLLPPPP!!!!!

Du må råbe ud i verden så højt du kan: HJÆLP!!! Du kan umuligt klare alle de ting selv, plus den udfordring det er 'bare' at have en 3 mdr gammel baby, som ovenikøbet er syg. Du kan ikke lave alle de kager og mad selv, og være vågen om natten og planlægge barnedåb osv. Ring til nogle veninder, din mor, fætter/kusiner, alt hvad du kan komme i tanke om, og bed dem om hjælp! Det er aldrig været meningen at man som relativ nybagt mor skulle klare det hele selv!!!

Håber du finder masser af støtte rundt omkring fra!

Anmeld

25. august 2010

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

HHJJJÆÆÆÆLLLLPPPP!!!!!

Du må råbe ud i verden så højt du kan: HJÆLP!!! Du kan umuligt klare alle de ting selv, plus den udfordring det er 'bare' at have en 3 mdr gammel baby, som ovenikøbet er syg. Du kan ikke lave alle de kager og mad selv, og være vågen om natten og planlægge barnedåb osv. Ring til nogle veninder, din mor, fætter/kusiner, alt hvad du kan komme i tanke om, og bed dem om hjælp! Det er aldrig været meningen at man som relativ nybagt mor skulle klare det hele selv!!!

Håber du finder masser af støtte rundt omkring fra!

Min familie har selv tavlt, min mormor har hjulpet mig lidt de sidste 3 dage, men vasketøj og opvask, det er så skønt, men min mor og far har nok at se til da festen skal holdes hos dem, og venner, lidt pinligt at sige, men har faktisk ikke så mange venner , og dem jeg har har selv mange børn at tage vare for 

Anmeld

25. august 2010

Ranarupta

Jeg er helt enig!! Der er ingen, der er supermennesker - heller ikke dig. Og jeg kender udmærket dét med at ville klare det hele selv.

Men sødeste, du bliver nødt til at bede nogle om hjælp! 
Jeg ved ikke, hvorfor din kæreste ikke er hjemme, men hvis det er noget "uvigtigt", så bed ham om at være der for jer og hjælpe til med dåben.

Få en kæresten eller en veninde (el. to) til at komme og passe bassen, så du kan få noget søvn. Jeg synes selv, at det er totalt ødelæggende, hvis jeg ikke kan få indhentet noget søvn i løbet af dagen, når nu min nattesøvn er så mangelfuld.

Derudover - og jeg ved ikke, om det er helt malplaceret - så spørg din søster, om hun har lyst til at komme og hjælpe med at lave invitationerne. Hvis der skal klippes eller limes noget...? Mon ikke, at hun også ville føle sig beæret?

Jeg er ked af, at jeres telt er smadret - er det mon noget forsikringen dækker? 

Puh, synes at det er helt galt, at du er alene med alt dette - håber virkelig, at du kan trække på kæreste, familie og/eller venner!

Stort kram, Karina

Anmeld

25. august 2010

Ranarupta

Anonym skriver:

Min familie har selv tavlt, min mormor har hjulpet mig lidt de sidste 3 dage, men vasketøj og opvask, det er så skønt, men min mor og far har nok at se til da festen skal holdes hos dem, og venner, lidt pinligt at sige, men har faktisk ikke så mange venner , og dem jeg har har selv mange børn at tage vare for 

Det er overhovedet ikke pinligt! 

Hvor er din kæreste i alt det her? Er han far til barnet?

Anmeld

25. august 2010

eliasogmor

bor du i nærheden af kolding..vil gerne hjælpe dig...

Anmeld

25. august 2010

Anonym trådstarter

Ranarupta skriver:

Det er overhovedet ikke pinligt! 

Hvor er din kæreste i alt det her? Er han far til barnet?

Vi er forholdsvis unge, så han er ude og lege med vennerne, Hvilket jeg syntes er uvigtigt, men jeg ville heller ikke tvinge ham til at være hjemme. Han er far til barnet ja  og jeg ringer til min søster hver dag og spørger om hun ikke endten ville tøse hygge, passe min søn (mens jeg er der), eller simpelt bare ville ha' hjælp til lektier. teltet havde vi ikke nået at få forsikret :/ øv øv.. 

sidder her og tænker jeg burde gå i gang med det, men gud hvor jeg dog trænger til en pause og en kom the ! så det gør jeg 

Og tak for din omtanke 

Anmeld

25. august 2010

Anonym trådstarter

eliasogmor skriver:

bor du i nærheden af kolding..vil gerne hjælpe dig...

Du er da bare herlig! og tak, men bor langt derfra 

Anmeld

25. august 2010

Ranarupta

Anonym skriver:

Vi er forholdsvis unge, så han er ude og lege med vennerne, Hvilket jeg syntes er uvigtigt, men jeg ville heller ikke tvinge ham til at være hjemme. Han er far til barnet ja  og jeg ringer til min søster hver dag og spørger om hun ikke endten ville tøse hygge, passe min søn (mens jeg er der), eller simpelt bare ville ha' hjælp til lektier. teltet havde vi ikke nået at få forsikret :/ øv øv.. 

sidder her og tænker jeg burde gå i gang med det, men gud hvor jeg dog trænger til en pause og en kom the ! så det gør jeg 

Og tak for din omtanke 

Jeg tror, at det ville være en god idé at få kommunikeret til din kæreste, hvordan tingene ser ud lige nu. 
Og medmindre, at han er en klaphat, så kan han godt forstå, at han bør vente med sine venner lidt.
Jeg synes heller ikke, at det er vejen frem at tvinge ham til noget, men han kan ikke gøre tingene anderledes, hvis han ikke ved, at der er behov for det. (Giver det mening?)
Altså han må da også være interesseret i at tage del i tingene? Han skal da ikke "bare have lov til" at dukke op til de ting, I skal holde uden at tage del i de hårde forberedelser? Han er jo ikke gæst...

Hvis ikke det var fordi, at jeg selv nærmest er splattet ud pga. mit 3 mdr. "gamle" nye liv som mor (der også er syg), så ville jeg også meget gerne hjælpe til. 

Anmeld

25. august 2010

Anonym trådstarter

Ranarupta skriver:

Jeg tror, at det ville være en god idé at få kommunikeret til din kæreste, hvordan tingene ser ud lige nu. 
Og medmindre, at han er en klaphat, så kan han godt forstå, at han bør vente med sine venner lidt.
Jeg synes heller ikke, at det er vejen frem at tvinge ham til noget, men han kan ikke gøre tingene anderledes, hvis han ikke ved, at der er behov for det. (Giver det mening?)
Altså han må da også være interesseret i at tage del i tingene? Han skal da ikke "bare have lov til" at dukke op til de ting, I skal holde uden at tage del i de hårde forberedelser? Han er jo ikke gæst...

Hvis ikke det var fordi, at jeg selv nærmest er splattet ud pga. mit 3 mdr. "gamle" nye liv som mor (der også er syg), så ville jeg også meget gerne hjælpe til. 

han er lidt en klaphat, men hvad kan jeg sige jeg elsker ham, han er sådan en type som bare ikke ved hvornår man skal stille sig til rådighed 

Og ja det gav mening smiler. og tusind tak til dig også, håber du snart bliver rask og tillykke med ham/hende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.