Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tjuhl skriver: hihi, det sir Søren også ("du er slet ikke færdig med at være gravid") Jeg tror hans drøm er at jeg de næste fem år bare sprøjter unger ud, meeeeeen...!
hihi, det sir Søren også ("du er slet ikke færdig med at være gravid") Jeg tror hans drøm er at jeg de næste fem år bare sprøjter unger ud, meeeeeen...!
en hel børnehave!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ni-ko-li-ne skriver: en hel børnehave!
jep - så tror jeg han blir dagplejefar
michella80 skriver: uha Trine, ja nu kan det snart blive. Og som min veninde siger: Nu har kroppen prøvet at blive (og være) gravid en gang, så ved den hvad den skal. Så du skal helt sikkert nok blive gravid igen. Det tror jeg på! Og ellers må du igennem en ny pompon-behandling. He he. Jeg kan godt forstå det er svært for dig og Søren at undvære hinanden og ja det bliver hårdt for ham at gå når dig og lille bebs er hjemme uden ham. Casper havde også svært ved at gå. Man er jo ikke færdig med at beundre det lille nye menneske efter to uger. Jeg synes også mænd burde have meget længere barsel. Men ja sådan er det jo så. Det er dejligt han kan tage noget mere på et senere tidspunkt. Åh ja og de "kære" graviditetsgener! Jeg kan også huske at have siddet på toilet og bare grædt fordi jeg havde presset mig lilla i hovedet uden der kom den mindste lille prut, hvor jeg til sidst bare hylede og råbte kom nu uuuud! Jeg var heldigvis alene hjemme og mht det der trykken så holder det op på et tidspunkt når bebs falder lidt ned. Det er det BEDSTE! Jeg følte maven sad helt oppe i brystet på mig og jeg kunne nærmest ikke holde ud at sidde oprejst, men lige pludselig sank maven og så kunne jeg være der igen. Og så vil jeg lige sige at jeg altså har fået læst et par bøger efter Carla kom til verden, men først efter hun ikke skulle op og mades om natten. He he
uha Trine, ja nu kan det snart blive. Og som min veninde siger: Nu har kroppen prøvet at blive (og være) gravid en gang, så ved den hvad den skal. Så du skal helt sikkert nok blive gravid igen. Det tror jeg på! Og ellers må du igennem en ny pompon-behandling. He he. Jeg kan godt forstå det er svært for dig og Søren at undvære hinanden og ja det bliver hårdt for ham at gå når dig og lille bebs er hjemme uden ham. Casper havde også svært ved at gå. Man er jo ikke færdig med at beundre det lille nye menneske efter to uger. Jeg synes også mænd burde have meget længere barsel. Men ja sådan er det jo så. Det er dejligt han kan tage noget mere på et senere tidspunkt.
Åh ja og de "kære" graviditetsgener! Jeg kan også huske at have siddet på toilet og bare grædt fordi jeg havde presset mig lilla i hovedet uden der kom den mindste lille prut, hvor jeg til sidst bare hylede og råbte kom nu uuuud! Jeg var heldigvis alene hjemme og mht det der trykken så holder det op på et tidspunkt når bebs falder lidt ned. Det er det BEDSTE! Jeg følte maven sad helt oppe i brystet på mig og jeg kunne nærmest ikke holde ud at sidde oprejst, men lige pludselig sank maven og så kunne jeg være der igen.
Og så vil jeg lige sige at jeg altså har fået læst et par bøger efter Carla kom til verden, men først efter hun ikke skulle op og mades om natten. He he
Hvaaaa har Anette født????
7 uger!!! Jamen altså det er jo lige om lidt...
Da Liva var kommet ud af maven tog jeg mig selv i, mange gange, at lægge hånden på maven når tarmene rumlede... det føltes lidt som når hun sparkede
TbCp skriver: Hvaaaa har Anette født????
Nej ikke endnu! Men hun var jo sat til d. 19.aug så det kan ske anytime. Carla have skudt på den 25. men nej.... så har hun lidt travlt i hvert fald
michella80 skriver: Nej ikke endnu! Men hun var jo sat til d. 19.aug så det kan ske anytime. Carla have skudt på den 25. men nej.... så har hun lidt travlt i hvert fald
Arhh øv.... jeg havde skudt på at hende vi kender (termin i fredags) ville føde igår... men vi har intet hørt endnu...
TbCp skriver: Arhh øv.... jeg havde skudt på at hende vi kender (termin i fredags) ville føde igår... men vi har intet hørt endnu...
Det er så spændende at gå og vente på
michella80 skriver: Det er så spændende at gå og vente på
Og de er bare ved at eksplodere af utålmodighed
TbCp skriver: Og de er bare ved at eksplodere af utålmodighed
ja lige nøjagtig!!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128