7 uer til termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

oo

Milka skriver:

p.s. uger staves altså med G

naaaaaaaj de gør ej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Barbamama

uha Trine, ja nu kan det snart blive. Og som min veninde siger: Nu har kroppen prøvet at blive (og være) gravid en gang, så ved den hvad den skal. Så du skal helt sikkert nok blive gravid igen. Det tror jeg på! Og ellers må du igennem en ny pompon-behandling. He he. Jeg kan godt forstå det er svært for dig og Søren at undvære hinanden og ja det bliver hårdt for ham at gå når dig og lille bebs er hjemme uden ham. Casper havde også svært ved at gå. Man er jo ikke færdig med at beundre det lille nye menneske efter to uger. Jeg synes også mænd burde have meget længere barsel. Men ja sådan er det jo så. Det er dejligt han kan tage noget mere på et senere tidspunkt.

Åh ja og de "kære" graviditetsgener! Jeg kan også huske at have siddet på toilet og bare grædt fordi jeg havde presset mig lilla i hovedet uden der kom den mindste lille prut, hvor jeg til sidst bare hylede og råbte kom nu uuuud! Jeg var heldigvis alene hjemme  og mht det der trykken så holder det op på et tidspunkt når bebs falder lidt ned. Det er det BEDSTE! Jeg følte maven sad helt oppe i brystet på mig og jeg kunne nærmest ikke holde ud at sidde oprejst, men lige pludselig sank maven og så kunne jeg være der igen.

Og så vil jeg lige sige at jeg altså har fået læst et par bøger efter Carla kom til verden, men først efter hun ikke skulle op og mades om natten. He he

Anmeld

25. august 2010

oo

Anna-jonas skriver:

Trine??? Du skriver pænt lange indlæg, af en person der IKKE ville skrive herinde i 2 uger, hva'???

Du er så smuk Trine-mor................og kan godt følge dig i de tanker om altid at være gravid, fordi det er så smukt at mærke barnet i maven, og fordi man bare føler sig enormt kvindelig og særlig. Jeg har også alvorlige traumer over, at jeg ALDRIG skal opleve det smukke i at blive nybagt mor igen. Tænk, mit bio-ur er tikket ud..........jeg er gammel. *HULK*. Folk de taler så meget om, at det giver en anden frihed, og et andet liv, når børnene bliver store, og man igen kan være sig selv lidt. Men, Trine...............jeg elsker jo at være og blive mor, så hvad gør man så???

Knus Mette

ja, jeg ved det godt, men jeg fik ret alvorlige abstinenser efter ret kort tid

jeg ved sørme ikke hvad man gør, Mette, men jeg kan godt følge dig i, at det må være mærkeligt at vide at det var sidste gang, bastabum! Jeg tror kun min egen mor synes det er okay ikke at få flere børn fordi børnebørnene nu melder sig på banen, men der har du jo alligevel liiiiige nogle år endnu

Anmeld

25. august 2010

oo

msax skriver:

jeg ELSKER dine indlæg - de får mig at SMILE...

jeg kunne ikke lade vær med at tænke at du skal passe på din ryg, du svajer meget. Prøv at rette den op, selvom det kan være svært, det kan måske afhjælpe dine rygsmerter.

SMIL fra Mette

ja, jeg ved det godt. jeg har altid haft det der kæmpesvaj, det er ikke engang graviditeten der gør det!

Anmeld

25. august 2010

oo

michella80 skriver:

uha Trine, ja nu kan det snart blive. Og som min veninde siger: Nu har kroppen prøvet at blive (og være) gravid en gang, så ved den hvad den skal. Så du skal helt sikkert nok blive gravid igen. Det tror jeg på! Og ellers må du igennem en ny pompon-behandling. He he. Jeg kan godt forstå det er svært for dig og Søren at undvære hinanden og ja det bliver hårdt for ham at gå når dig og lille bebs er hjemme uden ham. Casper havde også svært ved at gå. Man er jo ikke færdig med at beundre det lille nye menneske efter to uger. Jeg synes også mænd burde have meget længere barsel. Men ja sådan er det jo så. Det er dejligt han kan tage noget mere på et senere tidspunkt.

Åh ja og de "kære" graviditetsgener! Jeg kan også huske at have siddet på toilet og bare grædt fordi jeg havde presset mig lilla i hovedet uden der kom den mindste lille prut, hvor jeg til sidst bare hylede og råbte kom nu uuuud! Jeg var heldigvis alene hjemme  og mht det der trykken så holder det op på et tidspunkt når bebs falder lidt ned. Det er det BEDSTE! Jeg følte maven sad helt oppe i brystet på mig og jeg kunne nærmest ikke holde ud at sidde oprejst, men lige pludselig sank maven og så kunne jeg være der igen.

Og så vil jeg lige sige at jeg altså har fået læst et par bøger efter Carla kom til verden, men først efter hun ikke skulle op og mades om natten. He he

årh det er godt at høre (med bøgerne!)

lige nu har jeg det som om mit numsehul er ved at være presset til det yderste...eller min tarm, og jeg kan bare IKKE! til gengæld har jeg vist fået presset mig til en rift supergreat!!

nåååårhja! ponponerne må på banen igen hvis det lader vente på sig - det havde jeg slet ikke tænkt på! ponponbehandling er SÅ meget bedre end hormonbehandling

Anmeld

25. august 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

årh det er godt at høre (med bøgerne!)

lige nu har jeg det som om mit numsehul er ved at være presset til det yderste...eller min tarm, og jeg kan bare IKKE! til gengæld har jeg vist fået presset mig til en rift supergreat!!

nåååårhja! ponponerne må på banen igen hvis det lader vente på sig - det havde jeg slet ikke tænkt på! ponponbehandling er SÅ meget bedre end hormonbehandling

Uha det kan bare gøre så ondt altså!!!!! Uha du må i gang med nogle svesker!

Og ja i pompon-behandling er der ingen humørsvingninger, smerter eller andre ubehagelige bivirkninger. He he...

Anmeld

25. august 2010

Ni-ko-li-ne

hvor er det fedt altså! Baby Juhl kan bare komme an, lige om lidt! det er over hovedet ikke til at forstå!!! og det er simpelthen vildt fantastisk!!! Tænk Trine.... lægerne fik ikke ret! det er det fedeste af det hele, i snød hele bundtet og lavede Baby Juhl helt selv! præcis som i ønskede det... man får simpelthen sådan en varm følelse indeni!

Anmeld

25. august 2010

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

hvor er det fedt altså! Baby Juhl kan bare komme an, lige om lidt! det er over hovedet ikke til at forstå!!! og det er simpelthen vildt fantastisk!!! Tænk Trine.... lægerne fik ikke ret! det er det fedeste af det hele, i snød hele bundtet og lavede Baby Juhl helt selv! præcis som i ønskede det... man får simpelthen sådan en varm følelse indeni!

altså det der kan jeg godt selv helt glemme, og så når du skriver det så blir jeg bare sådan helt "JA MAAAAAND, VI ER SÅ SEJE!"

Anmeld

25. august 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

altså det der kan jeg godt selv helt glemme, og så når du skriver det så blir jeg bare sådan helt "JA MAAAAAND, VI ER SÅ SEJE!"

i er ret seje faktisk!!!

forresten... jeg tænkte også at jeg ville savne at mærke baby inde i maven.... det gjorde jeg også det første halve års tid... men ikke meget:0) det åbner sig en helt ny verden når Baby Juhl kommer:0)

og ellers må i bare i gang igen jo....

Anmeld

25. august 2010

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

i er ret seje faktisk!!!

forresten... jeg tænkte også at jeg ville savne at mærke baby inde i maven.... det gjorde jeg også det første halve års tid... men ikke meget:0) det åbner sig en helt ny verden når Baby Juhl kommer:0)

og ellers må i bare i gang igen jo....

hihi, det sir Søren også ("du er slet ikke færdig med at være gravid") Jeg tror hans drøm er at jeg de næste fem år bare sprøjter unger ud, meeeeeen...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.