Hjælp til vinterjakke til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

<3

Rollo skriver:

Kunne nu heller ikk finde på at give hende en jakke på til legepladsen.. Det var mere til når vi bare lige skulle ud i bilen og sådan

Jeg vil stadig sige en vinterjakke. For fleecen er bare ikke vindtæt. Du skal alligevel tage dem af indei bilen ellers får de det alt for varmt! NameIt har nogle smarte med lynlås i siden så når de ligger på maven så ligger de IKKE på en hård lynlås.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

tumle81

Jeg har været rigtig glad for dem fra Mini A Ture... Eller Minymo

Knus Kathrina

Anmeld

25. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har flere gange købt jakker i Name It

Jeg har altid haft en jakke ved siden af flyverdragten og har haft meget glæde af den. Hvis man lige skal en tur med bilen eller gå en tur med barnevognen

Anmeld

25. august 2010

Mor til L&S

Kirle skriver:

Jeg vil stadig sige en vinterjakke. For fleecen er bare ikke vindtæt. Du skal alligevel tage dem af indei bilen ellers får de det alt for varmt! NameIt har nogle smarte med lynlås i siden så når de ligger på maven så ligger de IKKE på en hård lynlås.

Dem vil jeg prøve at kigge på - tak

Anmeld

25. august 2010

Mor til L&S

MoarHvidovre skriver:

Jeg har flere gange købt jakker i Name It

Jeg har altid haft en jakke ved siden af flyverdragten og har haft meget glæde af den. Hvis man lige skal en tur med bilen eller gå en tur med barnevognen

Ja jeg ville også mene at en vinterjakke ved siden af flyverdragten ville være en god ide

Anmeld

25. august 2010

Mor til L&S

tumle81 skriver:

Jeg har været rigtig glad for dem fra Mini A Ture... Eller Minymo

Knus Kathrina

Tak - dem vil jeg kigge på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.