Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rollo skriver: Kunne nu heller ikk finde på at give hende en jakke på til legepladsen.. Det var mere til når vi bare lige skulle ud i bilen og sådan
Kunne nu heller ikk finde på at give hende en jakke på til legepladsen.. Det var mere til når vi bare lige skulle ud i bilen og sådan
Jeg vil stadig sige en vinterjakke. For fleecen er bare ikke vindtæt. Du skal alligevel tage dem af indei bilen ellers får de det alt for varmt! NameIt har nogle smarte med lynlås i siden så når de ligger på maven så ligger de IKKE på en hård lynlås.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har været rigtig glad for dem fra Mini A Ture... Eller Minymo
Knus Kathrina
Jeg har flere gange købt jakker i Name It
Jeg har altid haft en jakke ved siden af flyverdragten og har haft meget glæde af den. Hvis man lige skal en tur med bilen eller gå en tur med barnevognen
Kirle skriver: Jeg vil stadig sige en vinterjakke. For fleecen er bare ikke vindtæt. Du skal alligevel tage dem af indei bilen ellers får de det alt for varmt! NameIt har nogle smarte med lynlås i siden så når de ligger på maven så ligger de IKKE på en hård lynlås.
MoarHvidovre skriver: Jeg har flere gange købt jakker i Name It Jeg har altid haft en jakke ved siden af flyverdragten og har haft meget glæde af den. Hvis man lige skal en tur med bilen eller gå en tur med barnevognen
tumle81 skriver: Jeg har været rigtig glad for dem fra Mini A Ture... Eller Minymo Knus Kathrina
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128