Hjælp til vinterjakke til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.143 visninger
15 svar
0 synes godt om
25. august 2010

Mor til L&S

Kære alle...

Kan i evt hjælpe mig....

Liva skal ha en jakke til vinter - hun er nu ca 5 mdr og bruger en tyk trøje som jakke nu, men til vinter hvor hun er ca 7-10 mdr gammel (alt efter hvilken vinter vi får) skal hun have en jakke, da trøjen ikke vil være varm nok der...

Men går ikke rigtig ind for en " rigtig jakke " når de er så små - altså sådan nogle stive ski jakker agtige - Ved i hva jeg mener??? HMM!!

Så hvad kan jeg vælge?? Hvilke har i til Jeres små til vinter??

Er MOLO plys fleece jakkerne varme nok til vinter, eller??

Vis gerne hvad i vil købe eller har købt

Pft

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

smokin

Rollo skriver:

Kære alle...

Kan i evt hjælpe mig....

Liva skal ha en jakke til vinter - hun er nu ca 5 mdr og bruger en tyk trøje som jakke nu, men til vinter hvor hun er ca 7-10 mdr gammel (alt efter hvilken vinter vi får) skal hun have en jakke, da trøjen ikke vil være varm nok der...

Men går ikke rigtig ind for en " rigtig jakke " når de er så små - altså sådan nogle stive ski jakker agtige - Ved i hva jeg mener??? HMM!!

Pft

Skal man ikke have flyverdragt måske ? det ville jeg give min baby på. Hun er 3 måneder.

Anmeld

25. august 2010

Mor til L&S

Zette skriver:

Skal man ikke have flyverdragt måske ? det ville jeg give min baby på. Hun er 3 måneder.

Jo vi har købt en flyverdragt Men vil også have en jakke til hende.. Til når hun bare skal ud i bilen og køre og sådan.. der vil jeg ikk bruge en flyverdragt!!

Anmeld

25. august 2010

Sara.

Jeg køber ikke nogen vinterjakke til min drreng som er fra d.7 april i år..... tror ikke jeg kommer til at bruge den, men i stedet en flyverdragt...

knus

Anmeld

25. august 2010

Mor til L&S

lærkes_mor skriver:

Jeg køber ikke nogen vinterjakke til min drreng som er fra d.7 april i år..... tror ikke jeg kommer til at bruge den, men i stedet en flyverdragt...

knus

Vi har også købt en flyverdragt, men tænkte jeg også ville ha en jakke hun kunne få på når man lige skulle ud og køre osv...

Knus

Anmeld

25. august 2010

<3

Rollo skriver:

Kære alle...

Kan i evt hjælpe mig....

Pft

Nej du skal have fat i en flyverdragt. Du skal tænke på at når hun er 7mdr. så kravler hun stensikkert og du kan næsten regne med at hun også når at gå med hjælp og så er en fleece bare ikke varm nok. Blæsten fiser jo lige igennem sådan en. Hun skal da have lov til at kravle rundt på en legeplads/sandkasse/græsplæner og der skal fodtøjet og overtøjet bare være i orden. Til de helt små synes jeg TTH, MOLO eller MIkk-Line er fine. Der er i alle tre dobbelt lynlåse hvilket er efter min mening et must. Det er så besværligt at få et sovende barn ud af/ind i en flyverdragt med kun en lynlås.

Men lov mig ikke at købe de der forfærdelige foddynesutter. De stakkels små kan slet ikke stå/kravle/sætte af med dem på, plus jeg flere gange ser at deres fødder kravler op i flyverdragtens ben også ligner de noget der er løgn.

GOd shoppejagt

Anmeld

25. august 2010

Valle81

Jeg vil også sige en flyver dragt - ved i har sådan en som du skriver - men til en lille køretur og sådan ville jeg vælge en lækker tyk fleecedragt eller sådan.

En jakke på sådan en bette størrelse er bare så bøvlet - det synes jeg - den kravler op og stor opkring halsen og sådan:0)

Knus

Anmeld

25. august 2010

smokin

Rollo skriver:

Jo vi har købt en flyverdragt Men vil også have en jakke til hende.. Til når hun bare skal ud i bilen og køre og sådan.. der vil jeg ikk bruge en flyverdragt!!

Vi har ikke nogen bil, så her skal hun altså meget ud i barnevogn osv. vi kører selvfølgelig i bil nogle gange og der bruger vi bare en tyk trøje og dynen ovenpå eller tæppe...

Jeg vil klart købe en flyverdragt.

Anmeld

25. august 2010

Sara.

Rollo skriver:

Vi har også købt en flyverdragt, men tænkte jeg også ville ha en jakke hun kunne få på når man lige skulle ud og køre osv...

Knus

tror stadig jeg ville vælge flyverdragt der  

Hvis det er så koldt at vinterjakke er nødvendig vil jeg hellere give flyverdragt på også selvom det bare lige... De skal jo stadig ud

Men sån er vi jo forskellige

Men en flece trøje ville jeg nok slet ikke vælge til vinter..... jo måske en flecedragt tiil barnevognen

Anmeld

25. august 2010

Mor til L&S

Kirle skriver:

Nej du skal have fat i en flyverdragt. Du skal tænke på at når hun er 7mdr. så kravler hun stensikkert og du kan næsten regne med at hun også når at gå med hjælp og så er en fleece bare ikke varm nok. Blæsten fiser jo lige igennem sådan en. Hun skal da have lov til at kravle rundt på en legeplads/sandkasse/græsplæner og der skal fodtøjet og overtøjet bare være i orden. Til de helt små synes jeg TTH, MOLO eller MIkk-Line er fine. Der er i alle tre dobbelt lynlåse hvilket er efter min mening et must. Det er så besværligt at få et sovende barn ud af/ind i en flyverdragt med kun en lynlås.

Men lov mig ikke at købe de der forfærdelige foddynesutter. De stakkels små kan slet ikke stå/kravle/sætte af med dem på, plus jeg flere gange ser at deres fødder kravler op i flyverdragtens ben også ligner de noget der er løgn.

GOd shoppejagt

Kunne nu heller ikk finde på at give hende en jakke på til legepladsen.. Det var mere til når vi bare lige skulle ud i bilen og sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.