VIPpigen skriver:
Ja, det kan jeg da godt forstå, syntes det er så irriterende de tager så let på det nogen gange, men kan også bare være det er os som er mere pylleret som gravide. Men syntes nu ikke svangerskabsforgiftning er noget let at hoppe over...
det er jo lige netop ikke en lille ting i en graviditet... men min læge sagde at hun var sikker på at det ikke var slemt hvis det endelig var..
men ja fedt.. for mig er det slemt lige meget hva.. for det betyder at vi skal forberede os på at det ikke er sikkert at jeg kan gå hele graviditeten ud..
men ja min læge siger at de selvfølgelig trækker en igangsættelse så længe som muligt hvis det endelig ender det.. men puha syntes bare der er så mange ubesvaret spørgsmål.. 
men fik da at vide at hvis det blir inden uge 28 skal jeg højst sandsynlig til odense eller riget.. og ja puha.. kan slet ikke holde til alle de tanker...
prøver bare på at over tale mig selvom at jeg som du slev siger bare er mere bekymret fordi jeg er gravid.. og at det ikke er noget at det bare var et til fælde... 
Anmeld