Livas fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

TbCp

lion skriver:

hvor lyder det til at I har super hygget jer i dag.

Liva ser ud til at ha nydt de gaver, hun fik især kreativ kassen.

Utroligt at der "kun" er 1 kg og 8 cm mellem Liva og Cassandra.

Ja tiden flyver alt alt for hurtig.

Altså gaver er jo altid velkomne
Det har bare været en skøn dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

nåååårh den ser sej ud! årh en lim!  hvor er hun bare søøøøøød!!! men ja, hun spjætter lige da de råber HURRA!

tillykke med hende - jeg kan heller ikke forstå Carla blir 3 lige om lidt

Hehe ja den begejstring hun viser ligegyldig hvilken gave hun åbner, den er bare fantastisk

Nej hun bryder sig ikke om at de råber... hvis folk råber eller griner rigtig meget så råber Liva "STILLE!!!!"

Nej tiden går så stærkt...

Anmeld

25. august 2010

TbCp

Anna-jonas skriver:

Altså.............er det hvad jeg tror det er??? Er det måske et smølfehus?? Hallo................hvor er det mon købt?? For vi har jo en 4 års dag lige om hjørnet, og mangler lidt ideer.

Sikke en dejlig dag i har haft................og Liva stråler jo helt. Kunne ikke lade være med at smile over det forelskede blik hun sender barbamama.

Hov.....................hugger sgu' nok lige din frugt-spyds ide. Spiste de også frugten??

Knus Mette

Nej ikke smølfehus, men Fifis hus
Jeg har købt det brugt (faktisk af en her på baby.dk) så ved ikke hvor det er fra... måske BR?

Ja Liva er bare helt vild med de barba-tingester

Ungerne + pædagogerne var vilde med frugtspydene og alt blev spist på dem!
Tror faktisk det var Kristine der havde lavet dem engang Tilde skulle holde indianerfest eller noget i den stil.... så du hugger også bare
Jeg ville ellers have brugt banan og æble...men kom til at tænke på at det så hurtigt bliver brunt og så ser det knap så lækkert ud ...
Men en stor succes var de ihvertfald!

Anmeld

25. august 2010

ChatH

TbCp skriver:

Ja så blev min store pige 3 år!!!! Jamen for hulan da hvor tiden den flyver.... det er slet ikke til at forstå at jeg nu har været MOR i 3 ÅR!!!

Vi har haft en rigtig skøn dag!

Den startede hyggeligt med morgenbrød fra bageren og de første par pakker.

Kl. 8 kørte jeg Liva i børnehave så hun kunne komme ned og lege lidt. Og sørme om hun ikke bare gav mig et kys og smuttede ind for at lege!!! Dejligt dejligt.

Jeg fik handlet og lavet frugtspyd...med flødebolle.... som skulle deles ud i børnehaven

Kl. 10.30 tog vi så ned i børnehaven for at få fejret Liva. Det var rigtig hyggeligt selvom Liva ikke brød sig så meget om at være i centrum. Især da der skulle synges fødselsdagssang for hende blev hun genert.... og da de skulle råbe hurra blev hun helt vildt bange

http://www.youtube.com/watch?v=QKAtrhxrYLQ

Bagefter tog vi hjem og sørme om ikke der var endnu en gave derhjemme

Eftermiddagen blev brugt til at hygge og så var vi lige forbi lægen til 3 års undersøgelse. Liva var helt som hun skulle være, følger sine kurver helt perfekt! og er nu 94cm høj og vejer 14,7kg.. dvs at hun det sidste år er vokset 9cm og har taget 2,5kg på!!!

Aftensmaden bestod af MacD mad.... det er Liva desværre lidt for vild med, men nu det var hendes fødselsdag gik det jo nok

Og sørme om ikke der så kom endnu en pakke efter maden

http://www.youtube.com/watch?v=qMUjt30iEho

Denne gang var det en kasse fyldt med farver, tusser, saks, papir osv. Den vakte stor glæde

Lige nu sidder hun og ser lidt Bamse og kylling og inden hun skal i seng lige om et øjeblik

IHHH hun er altså bare for lækker!! Lyder som en super dag. endnu engang tillykke med hende.

Anmeld

25. august 2010

Barbamama

FANTASTISK dag og hvor er det bare fedt at hun er blevet så forkælet!!!! Det første jeg tænkte da jeg så de der spyd var så: Hvor mange flødeboller har du nået at ødelægge inden du blev færdig???? Hi hi. Det havde aldrig gået godt hjemme ved mig det der

Anmeld

25. august 2010

TbCp

Chatarina skriver:

IHHH hun er altså bare for lækker!! Lyder som en super dag. endnu engang tillykke med hende.

Mange tak

Og ja det var virkelig en dejlig dag!

Anmeld

25. august 2010

TbCp

michella80 skriver:

FANTASTISK dag og hvor er det bare fedt at hun er blevet så forkælet!!!! Det første jeg tænkte da jeg så de der spyd var så: Hvor mange flødeboller har du nået at ødelægge inden du blev færdig???? Hi hi. Det havde aldrig gået godt hjemme ved mig det der

Hun hyggede sig helt vildt... og det gjorde vi også...

Der røg et par flødeboller..... ned i halsen på mig høhøhøhø.... Men faktisk var de ikke så svære at sætte på, så det var måske lidt med vilje når nogen af dem gik i stykker

Anmeld

25. august 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Hun hyggede sig helt vildt... og det gjorde vi også...

Der røg et par flødeboller..... ned i halsen på mig høhøhøhø.... Men faktisk var de ikke så svære at sætte på, så det var måske lidt med vilje når nogen af dem gik i stykker

ha ha ha hvor godt!

Anmeld

25. august 2010

JustAnotherName

Anmeld

25. august 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Nej ikke smølfehus, men Fifis hus
Jeg har købt det brugt (faktisk af en her på baby.dk) så ved ikke hvor det er fra... måske BR?

Ja Liva er bare helt vild med de barba-tingester

Ungerne + pædagogerne var vilde med frugtspydene og alt blev spist på dem!
Tror faktisk det var Kristine der havde lavet dem engang Tilde skulle holde indianerfest eller noget i den stil.... så du hugger også bare
Jeg ville ellers have brugt banan og æble...men kom til at tænke på at det så hurtigt bliver brunt og så ser det knap så lækkert ud ...
Men en stor succes var de ihvertfald!

Jeg har set Fifi huset i "Toy'RsUs"
Eller hvoden faaaen det nu er, at den legetøjsforretning hedder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.