Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja så blev min store pige 3 år!!!! Jamen for hulan da hvor tiden den flyver.... det er slet ikke til at forstå at jeg nu har været MOR i 3 ÅR!!!Vi har haft en rigtig skøn dag!
Den startede hyggeligt med morgenbrød fra bageren og de første par pakker.
Kl. 8 kørte jeg Liva i børnehave så hun kunne komme ned og lege lidt. Og sørme om hun ikke bare gav mig et kys og smuttede ind for at lege!!! Dejligt dejligt.
Jeg fik handlet og lavet frugtspyd...med flødebolle.... som skulle deles ud i børnehaven
Kl. 10.30 tog vi så ned i børnehaven for at få fejret Liva. Det var rigtig hyggeligt selvom Liva ikke brød sig så meget om at være i centrum. Især da der skulle synges fødselsdagssang for hende blev hun genert.... og da de skulle råbe hurra blev hun helt vildt bange
http://www.youtube.com/watch?v=QKAtrhxrYLQ
Bagefter tog vi hjem og sørme om ikke der var endnu en gave derhjemme
Eftermiddagen blev brugt til at hygge og så var vi lige forbi lægen til 3 års undersøgelse. Liva var helt som hun skulle være, følger sine kurver helt perfekt! og er nu 94cm høj og vejer 14,7kg.. dvs at hun det sidste år er vokset 9cm og har taget 2,5kg på!!!Aftensmaden bestod af MacD mad.... det er Liva desværre lidt for vild med, men nu det var hendes fødselsdag gik det jo nok
Og sørme om ikke der så kom endnu en pakke efter maden
http://www.youtube.com/watch?v=qMUjt30iEho
Denne gang var det en kasse fyldt med farver, tusser, saks, papir osv. Den vakte stor glæde
Lige nu sidder hun og ser lidt Bamse og kylling og inden hun skal i seng lige om et øjeblik
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Årh, hvor lyder det som en god dag for Liva. Og sikke en masse skønne billeder (videoerne må jeg desværre gemme til imorgen, da lyden når ind til mine sovende piger nu)
Dejligt at Liva har nydt sin fødselsdag. Og sikke fine gaver.Helt perfekt til hende "frk. kreativ" med sådan en alt-mulig kreativ-kasse ....Og den blev også straks taget i brug, kan jeg se. Dejligt
TbCp skriver: Ja så blev min store pige 3 år!!!! Jamen for hulan da hvor tiden den flyver.... det er slet ikke til at forstå at jeg nu har været MOR i 3 ÅR!!!Vi har haft en rigtig skøn dag! Den startede hyggeligt med morgenbrød fra bageren og de første par pakker. Kl. 8 kørte jeg Liva i børnehave så hun kunne komme ned og lege lidt. Og sørme om hun ikke bare gav mig et kys og smuttede ind for at lege!!! Dejligt dejligt. Jeg fik handlet og lavet frugtspyd...med flødebolle.... som skulle deles ud i børnehaven Kl. 10.30 tog vi så ned i børnehaven for at få fejret Liva. Det var rigtig hyggeligt selvom Liva ikke brød sig så meget om at være i centrum. Især da der skulle synges fødselsdagssang for hende blev hun genert.... og da de skulle råbe hurra blev hun helt vildt bange http://www.youtube.com/watch?v=QKAtrhxrYLQ Bagefter tog vi hjem og sørme om ikke der var endnu en gave derhjemme Eftermiddagen blev brugt til at hygge og så var vi lige forbi lægen til 3 års undersøgelse. Liva var helt som hun skulle være, følger sine kurver helt perfekt! og er nu 94cm høj og vejer 14,7kg.. dvs at hun det sidste år er vokset 9cm og har taget 2,5kg på!!!Aftensmaden bestod af MacD mad.... det er Liva desværre lidt for vild med, men nu det var hendes fødselsdag gik det jo nok Og sørme om ikke der så kom endnu en pakke efter maden http://www.youtube.com/watch?v=qMUjt30iEho Denne gang var det en kasse fyldt med farver, tusser, saks, papir osv. Den vakte stor glæde Lige nu sidder hun og ser lidt Bamse og kylling og inden hun skal i seng lige om et øjeblik
Åh tillykke med hende, hun er bare skøøøn!
Og wauvv i ser ud til rigtig og ha hyggeligt jer HELE dagen
HURRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAA
TbCp skriver: Ja så blev min store pige 3 år!!!! Jamen for hulan da hvor tiden den flyver.... det er slet ikke til at forstå at jeg nu har været MOR i 3 ÅR!!!
Ja så blev min store pige 3 år!!!! Jamen for hulan da hvor tiden den flyver.... det er slet ikke til at forstå at jeg nu har været MOR i 3 ÅR!!!
hvor lyder det til at I har super hygget jer i dag.
Liva ser ud til at ha nydt de gaver, hun fik især kreativ kassen.
Utroligt at der "kun" er 1 kg og 8 cm mellem Liva og Cassandra.
Ja tiden flyver alt alt for hurtig.
nåååårh den ser sej ud! årh en lim! hvor er hun bare søøøøøød!!! men ja, hun spjætter lige da de råber HURRA!
tillykke med hende - jeg kan heller ikke forstå Carla blir 3 lige om lidt
Altså.............er det hvad jeg tror det er??? Er det måske et smølfehus?? Hallo................hvor er det mon købt?? For vi har jo en 4 års dag lige om hjørnet, og mangler lidt ideer.
Sikke en dejlig dag i har haft................og Liva stråler jo helt. Kunne ikke lade være med at smile over det forelskede blik hun sender barbamama.
Hov.....................hugger sgu' nok lige din frugt-spyds ide. Spiste de også frugten??
Knus Mette
JustAnotherName skriver: Årh, hvor lyder det som en god dag for Liva. Og sikke en masse skønne billeder (videoerne må jeg desværre gemme til imorgen, da lyden når ind til mine sovende piger nu) Dejligt at Liva har nydt sin fødselsdag. Og sikke fine gaver.Helt perfekt til hende "frk. kreativ" med sådan en alt-mulig kreativ-kasse ....Og den blev også straks taget i brug, kan jeg se. Dejligt
Ja hun elsker jo at tegne, male osv. Vi ville ellers selv have lavet en kasse med alt muligt i... men så havde de sådan en færdig en i panduro, så var det bare ligeså let
sarahb skriver: hvor lyder det bare som enhelt vildt dejlig fødselsdag.. Rigtig hyggeligt og nogle lækre spyd du har lavet, det kunne jeg godt sætte tænderne i hihi..Endnu engang tillykke med the Diva
hvor lyder det bare som enhelt vildt dejlig fødselsdag.. Rigtig hyggeligt og nogle lækre spyd du har lavet, det kunne jeg godt sætte tænderne i hihi..Endnu engang tillykke med the Diva
Ja det var en rigtig skøn dag
Trinehw skriver: Åh tillykke med hende, hun er bare skøøøn! Og wauvv i ser ud til rigtig og ha hyggeligt jer HELE dagen HURRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAA
Tak Ja det har været en rigtig dejlig dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128