jeg er sååååå træt af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

oo

lion skriver:

Ja mega ufedt.

Jeg er bare nogen gange bange for jeg kommer til at skrive det for hårdt og det misforståes

nej, slet ikke!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

anna-jonas

Åhhhhh............Trine, du kan tro at jeg kender til det, med at være skuffet over svigerfamilien.............på min mands vegne. Jan siger at han er ligeglad...............men det kan jeg simpelthen ikke tro. Men ved du hvad...............vi kan jo ikke tvinge folk til at kunne lide hinanden, selvom det er mor og søn, vel?? Ligeledes kan du heller ikke lave deres familiemønster om, men du kan lave den måde du griber det an, om. Ved at distancere dig til dem (hvilket du jo gør), og ved at støtte Søren i enten den kontakt han har lyst til, eller ikke har lyst til.

Stort knus Mette

Anmeld

25. august 2010

msax

Ihh - hvor mp det være belastende at have sådan nogen "dummernikker" i sin familie.

Jeg kender det heldigvis ikke selv. Jeg har en stor familie, mange fætre og kusiner, og vi ses en gang om året til jul og det er super hyggeligt, men vi overrender ikke hinanden og det har jeg heller ikke behov for. Men min nære familie (forældre og søskende) ses jeg med ofte og taler i telefon med - det samme gælder for Brian.

Så jeg tænker, ligesom de andre, at du skal prioterer dem væk og så bare lade det være op til dem hvordan "samværds situationen" skal være. Lad vær med at bruge energi på dem - brug den på dem tæt på og på baby.

SMIL fra Mette

Anmeld

25. august 2010

oo

Anna-jonas skriver:

Åhhhhh............Trine, du kan tro at jeg kender til det, med at være skuffet over svigerfamilien.............på min mands vegne. Jan siger at han er ligeglad...............men det kan jeg simpelthen ikke tro. Men ved du hvad...............vi kan jo ikke tvinge folk til at kunne lide hinanden, selvom det er mor og søn, vel?? Ligeledes kan du heller ikke lave deres familiemønster om, men du kan lave den måde du griber det an, om. Ved at distancere dig til dem (hvilket du jo gør), og ved at støtte Søren i enten den kontakt han har lyst til, eller ikke har lyst til.

Stort knus Mette

du har ret! du har SÅ ret!! jeg har virkelig prøvet at få dem til at have det samme familiesammenhold som jeg selv har med min og det KAN jeg ikke. og det stinker selvfølgelig at man ikke kan få sin vilje og ændre der hvor man synes andre er nogle fjolser, men på den anden side er det nok meget sundt at nå dertil hvor man indser at sådan er det bare og så må man tage det man får og vil give og ikke bruge så evig meget tid på at være frustreret over det.

Anmeld

25. august 2010

Barbamama

ej det lyder da også bare helt ude i hampen!!! Dem må man godt være lidt trætte af!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.