Sørens familie!
Ja UNDSKYLD MIG, men jeg må lige lukke gas ud 
jeg er bare så forbasket træt af dem! der er bare ingen kontakt, og jeg ved godt der heller ikke er kontakt den anden vej (fra Søren til dem), men iiiih! vi har hørt fra hans storesøster Mette (52 år) 3 gange i løbet af graviditeten. første telefonsamtale fortalte hun Søren om alle de af hans abbyting hun havde liggende på loftet som hun selvfølgelig ville fiske frem til ham - og siden da er de ikke blevet nævnt med eet ord. hun hamstrer ting fra deres barndomshjem, skal det siges, helt vildt! hans storebror Poul (50) har vi hørt fra to gange. Begge gange for at invitere os til nordjylland til "familiemøde". nu har vi modtaget indvitation til hans fødselsdag den 25. september...i nordjylland. aj...nej, vel? Hans sidste storesøster, Birgitte (49) har vi hørt fra een gang - da hun ringede og spurgte om hende og gemalen måtte komme på besøg den 26. juli. det gik OVERHOVEDET ikke op for hende, at det var min fødselsdag
vi var i nordjylland til Birgittes mands 40 års fødselsdag i starten af graviditeten, hvilket var ganske hæsligt...jeg tror jeg skrev et megasurt indlæg om det dengang. da vi kom hjem sagde jeg til Søren, at jeg nægtede at køre helt derop flere gange mens jeg var gravid (på hjemvejen havde jeg kastet op på ALLE offentlige toiletter mellem Hanstholm og Faaborg!!!!) og Søren sagde, at ærlig talt, så var han røvligeglad med dem og gad slet ikke fortsætte kontakten. men det gider han jo godt en lille smule alligevel, og jeg kan udmærket forstå det, for han skal være far for første gang og der går lidt "mine rødder" i den. men de er bare så blaaaaaaah!
aj...jeg hader dem faktisk lidt. den der har vist størst interesse for babyen er hans niece Anne på 21, som bor i USA lige nu og kommer hjem lige inden fødslen, hun er ellevild over at skulle have en fætter/kusine.
måske forstår jeg bare ikke den nordjyske mentalitet og måske skal jeg slet ikke brokke mig når nu Søren heller ikke gør det store ud af kontakten med dem, men nøøøøøøøj hvor ville jeg bare ønske de ville forsvinde ud af vores liv hele bundtet 
(og det var så dagens sure opstød fra mig - sikkert pencillinpillernes skyld
)
Anmeld