Vægt og længde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

tb

Min Sille vejede 6kg og var 60 cm da hun var 2 mrd  men hun vejede så os 4kg ved fødslen og var 54 cm..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Mor til Frederic og Freya

2606peanut skriver:

Samme problem her, det ser simpelthen så fjollet ud, lige meget hvad Men sys nu en gang også at det er vigtigt de passer i længden.

Okay, det er et stort problem med vægten nu??

Det lyder som om du beskriver Charlie, han er heller ikke til meget larm og mennesker, så blir han så dybt ulykkelig

Vi brugte kun baggy bukser en del mdr - men det bliver mor altså bare træt af... For ved at name it f.eks er 3-4 cm kortere i str 86 end minymo.

Men vi bruger baggy busker i str 74 som knikcers...

Så vi har en del 92'er bukser der bare ligger, fordi de sidder af røv til... Men hva...

Vi syntes ikke det er et problem som sådan, for han stor trives på alle andre punkter. Han har aldrig vist sult, så mad for ham er en by i rusland. Vi havde faste ammetider da han spæd og fik at vide at det nok skulle komme når han begyndte på vores mad...

Anmeld

25. august 2010

SHERO

2606peanut skriver:

Nej det var godt nok ikke så meget end dafor at han har taget lidt mere på

Neej, men han vejede så også kun 2670 og tabte sig til 2500 g ved fødslen, så han følger sin kurve, heldigvis :-)

Anmeld

25. august 2010

2721

Mor til Frederic skriver:

Vi brugte kun baggy bukser en del mdr - men det bliver mor altså bare træt af... For ved at name it f.eks er 3-4 cm kortere i str 86 end minymo.

Men vi bruger baggy busker i str 74 som knikcers...

Så vi har en del 92'er bukser der bare ligger, fordi de sidder af røv til... Men hva...

Vi syntes ikke det er et problem som sådan, for han stor trives på alle andre punkter. Han har aldrig vist sult, så mad for ham er en by i rusland. Vi havde faste ammetider da han spæd og fik at vide at det nok skulle komme når han begyndte på vores mad...

Det er jo også det vigtigste at han trives..

Hi Hi som knickers genialt, det skal man måske overveje til den tid

Men hvor, vores har de lange ben fra ved jeg ikke kæresten og jeg er begge lort høj(undskyld mit sprog)

Anmeld

25. august 2010

2721

Tullen85 skriver:

Neej, men han vejede så også kun 2670 og tabte sig til 2500 g ved fødslen, så han følger sin kurve, heldigvis :-)

Jamen så er det jo godt 

Vores har sprunget sin kurve helt den sidste månede. Men okay han tabte sig så heller ikke overhovedet til at starte med tog kun på, og har forsat med det Han er en kæmpe grådig gris

Anmeld

25. august 2010

2721

tb skriver:

Min Sille vejede 6kg og var 60 cm da hun var 2 mrd  men hun vejede så os 4kg ved fødslen og var 54 cm..

ja okay det er jo meget passende, vores vejede lige 900g mindre ved fødslen

Anmeld

25. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

da Laura var 8 uger vejede hun 4660 og målte 60 cm... nu er hun 6 mdr. vejer 8,1 kg og måler 71 cm!

Anmeld

25. august 2010

2721

Caroline86 skriver:

da Laura var 8 uger vejede hun 4660 og målte 60 cm... nu er hun 6 mdr. vejer 8,1 kg og måler 71 cm!

Hun var ikke så stor enda Men det går mega stærkt sys jeg.

Sp sagde at de fleste børn har fordoblet deres fødselsvægt når de er 5 mdr. også var det jeg blev sådan lidt mærkelig da Charlie ikke er mere end 2 mdr og er 600g fra at have fordoblet sin fødselsvægt 

Anmeld

25. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
2606peanut skriver:

Hun var ikke så stor enda Men det går mega stærkt sys jeg.

Sp sagde at de fleste børn har fordoblet deres fødselsvægt når de er 5 mdr. også var det jeg blev sådan lidt mærkelig da Charlie ikke er mere end 2 mdr og er 600g fra at have fordoblet sin fødselsvægt 

Nej, vi brugte ammebrikker i starten og det gjorde at hun ikke var så stor... Til gengæld fulgte hun sin kurve og er så sprunget ud af den nu hvor jeg ammer uden! Hun var eller en pæn størrelse da hun blev født: 3620 og 54 cm... Men hun ligger nu over gennemsnittet både med vægt og længde.. længden endda et godt stykke over

Anmeld

25. august 2010

2721

Caroline86 skriver:

Nej, vi brugte ammebrikker i starten og det gjorde at hun ikke var så stor... Til gengæld fulgte hun sin kurve og er så sprunget ud af den nu hvor jeg ammer uden! Hun var eller en pæn størrelse da hun blev født: 3620 og 54 cm... Men hun ligger nu over gennemsnittet både med vægt og længde.. længden endda et godt stykke over

Okay, gør de at det er svære for dem at få mad eller??

Dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.