Vægt og længde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2010

2721

Mor til Frederic skriver:

jeps.

det første ½ år var han vokset 20 cm, så vi skifted ofte str. Og har altid kørt med en str større i bukser end bluser.

Han var ved 8 mdr 75 cm og 9 kg - han bliver 2 år her den 3. sep 90 cm og 9,9 kg

Det må jeg nok sige. Det er gået stærkt

Charlies bukser er også nødtil at være større, da de ellers stumper

Okay, så det gået meget i stå nu, vægt mæssigt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

2721

lisbeth2910 skriver:

Elina er også en ordentlig basse

Ved fødslen 3720 g og 51 cm (tabte sig til 3400 g)

Sidste uge da hun var 12 uger var hun:

8000 g og 66 cm

Ja det må man nok sige

Hun vokser godt. Får jo Charlies vægtøgning til at virke som ingenting

Rart at vide han er ganske normal

Anmeld

25. august 2010

Mor til Frederic og Freya

2606peanut skriver:

Det må jeg nok sige. Det er gået stærkt

Charlies bukser er også nødtil at være større, da de ellers stumper

Okay, så det gået meget i stå nu, vægt mæssigt??

Thi hi.

dejlig at vide vi ikke er de eneste med en prins med lange ben, det er dog træls når man skal pakke tøj væk...

Han har været oppe og vende på 10,8 kg da han var 14 mdr, men tabte sig til 9,7 kg på 1 mdr. Så her svinger det meget. Vi er dog også tilknyttet børne amb og skal afsted på fredag.

Så det er svært at finde bukser til ham der sidder bare nogenlunde, for selv slim bukser giver anderumpe. Tror han's talje er 37 cm.

Men plejer at sige at det han mangler i vægt har han i personlighed istedet. Vægt er jo blot nogle tal, for ser man på ham som en helhed så stortrives han.

Det giver dog problemer i koldt vejr og holde ham varm. Han sover meget - har svært ved at der sker for meget - mange mennesker - larm osv.

Anmeld

25. august 2010

Mette-Marie

Min dreng vejede  ca. 7,8 kg. Han er 12 uger nu og vejer 9,1 kg.

mvh

Mette

Anmeld

25. august 2010

jlp90

Min datter var 64 cm og vejede 6,1 kilo da hun var 2 mdr.

Anmeld

25. august 2010

Ranarupta

2606peanut skriver:

Sp har lige været her i dag og charlie blev målt og vejet 61cm og 5600g

Og så kommer mit spørgsmål hvor meget vejede og målte jeres da de var 2 mdr. ???

Sys nemlig det går meget stærkt han mangler bare 600g så har han fordoblet sin fødselsvægt.

Er skam super glad for at han trives men sys bare det går for stærkt.

Alberts mål, da han var 2 mdr.: 4300 gr. og 53 cm.

Igår (14,5 uger): 5200 gr. og 57 cm. 

Han er en af de mindre babyer og selvom han er 5 uger for tidligt født, så vejede han 3576 gr. og var 48 cm.

Anmeld

25. august 2010

2721

Mor til Frederic skriver:

Thi hi.

dejlig at vide vi ikke er de eneste med en prins med lange ben, det er dog træls når man skal pakke tøj væk...

Han har været oppe og vende på 10,8 kg da han var 14 mdr, men tabte sig til 9,7 kg på 1 mdr. Så her svinger det meget. Vi er dog også tilknyttet børne amb og skal afsted på fredag.

Så det er svært at finde bukser til ham der sidder bare nogenlunde, for selv slim bukser giver anderumpe. Tror han's talje er 37 cm.

Men plejer at sige at det han mangler i vægt har han i personlighed istedet. Vægt er jo blot nogle tal, for ser man på ham som en helhed så stortrives han.

Det giver dog problemer i koldt vejr og holde ham varm. Han sover meget - har svært ved at der sker for meget - mange mennesker - larm osv.

Samme problem her, det ser simpelthen så fjollet ud, lige meget hvad Men sys nu en gang også at det er vigtigt de passer i længden.

Okay, det er et stort problem med vægten nu??

Det lyder som om du beskriver Charlie, han er heller ikke til meget larm og mennesker, så blir han så dybt ulykkelig

Anmeld

25. august 2010

SHERO

Elias vejede 4600 g og var 58,5 cm da han var 2 måneder... :-) Han er en lille prut, da han blev vejede og målt sidst (6mdr) vejede han 6400 g og var 67 cm... Så glæder mig til i morgen når SP kommer, og se om han ikke er blevet lidt tungere efter alt det smør og piskefløde hihi :-D

Anmeld

25. august 2010

2721

Tullen85 skriver:

Elias vejede 4600 g og var 58,5 cm da han var 2 måneder... :-) Han er en lille prut, da han blev vejede og målt sidst (6mdr) vejede han 6400 g og var 67 cm... Så glæder mig til i morgen når SP kommer, og se om han ikke er blevet lidt tungere efter alt det smør og piskefløde hihi :-D

Nej det var godt nok ikke så meget end dafor at han har taget lidt mere på

Anmeld

25. august 2010

2721

Tak allesammen for jeres svar, rart med et sted hvor man kan tale med andre om diverse ting som undre og bekymre en. Og dejligt at se at og læse ens barn slet ikke skiller sig ud

Er bare svært når man er den eneste med barn i vennekredsen og vide hvad der "normalt" og ikke er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.