Nogle der kan forklare...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2010

Lotus86

TrineLærke skriver:

Jeg har nu altså hørt om nogle stykker som har haft deres mens. flere måneder inde i graviditeten. Og du behøver jo heller ikke at have ømme bryster eller kvalme.

Nej, men altså det var rigtig rigtig mens, og jeg testede negativt en uge før ca. Min cyklus er stadig uregelmæssig, så derfor tester jeg bare en gang imellem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Ann.

npn skriver:

Nej, men altså det var rigtig rigtig mens, og jeg testede negativt en uge før ca. Min cyklus er stadig uregelmæssig, så derfor tester jeg bare en gang imellem.

Ja jeg ved godt at du mener rigtig mens., men det var det her altså også - eller det var det jo ikke, men det kom på det tidspunkter og også meget.

Anmeld

24. august 2010

Lotus86

TrineLærke skriver:

Ja jeg ved godt at du mener rigtig mens., men det var det her altså også - eller det var det jo ikke, men det kom på det tidspunkter og også meget.

Men havde du fundet ud af at du var gravid? Eller var blødningen bare som en ellers almindelig mens?

Anmeld

24. august 2010

Ann.

npn skriver:

Men havde du fundet ud af at du var gravid? Eller var blødningen bare som en ellers almindelig mens?

Det var ikke mig, men en veninde der har oplevet det og hun fik sin "mens" til hun var 5 måneder henne.

Anmeld

24. august 2010

Lotus86

TrineLærke skriver:

Det var ikke mig, men en veninde der har oplevet det og hun fik sin "mens" til hun var 5 måneder henne.

Hmm.. Det er lidt vildt. Gid det havde været tilfældet her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.