Nogle der kan forklare...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

953 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. august 2010

Lotus86

Hvorfor jeg kun 3 dage efter min menstraution er sluttet, begynder at få en masse niv i underlivet?

Det har jeg ikke oplevet før, der sker kun noget dernede under ægløsning, og op til min menstraution...

Kvindekroppen er sgu og bliver et mysterie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

aarhusmor

Det kunne jo være en tidlig ægløsning. Har du prøvet at teste? både for æl og graviditet?

Alternativt kan det være irritabel tyktarm- det kan også føles sådan. Så drik en masse vand.

Anmeld

24. august 2010

betiinsen

Samme problem havde jeg, og ved heller ikke hvad det kan skyldes... ved ikke om jeg havde ægløsning tidligt eller hvad det var Følger lige med

Anmeld

24. august 2010

sweetypie

Ja, jeg har fået den besked at ægløsning sagtens kan svinge fra tid til anden, måned til måned...!!

Så fordi man har æl 14 dage efter mens kan man godt næste mrd have æl 3 dage efter mens...

Anmeld

24. august 2010

Lotus86

Hmm... Ja det er da ikke til at blive klog på... Men det betyder da i hvert fald at kæresten min får sig en glædelig velkomst når han kommer hjem fra arbejde

Anmeld

24. august 2010

Lotus86

aarhusmor skriver:

Det kunne jo være en tidlig ægløsning. Har du prøvet at teste? både for æl og graviditet?

Alternativt kan det være irritabel tyktarm- det kan også føles sådan. Så drik en masse vand.

Og nej, jeg har ikke testet, hverken for det ene eller det andet, og graviditet er det jo i hvert fald helt sikkert ikke, eftersom jeg lige har haft helt almindelig mens

Men jeg må nok også hellere drikke en masse vand, hvis nu det er det med tyktarmen...

Anmeld

24. august 2010

mortilnoahogmelina

Jeg vi bare lige på pege, at det e altså ikke alle hvor deres mens udbliver lige så snart de er gravide , så det kan jo rent faktisk godt være en graviditet . 

Anmeld

24. august 2010

Ann.

Pernille08 skriver:

Jeg vi bare lige på pege, at det e altså ikke alle hvor deres mens udbliver lige så snart de er gravide , så det kan jo rent faktisk godt være en graviditet . 

Enig 

Anmeld

24. august 2010

Lotus86

Pernille08 skriver:

Nej det ved jeg godt, men jeg har bare hørt, at dem der har haft mens selvom de er gravide, der har det ikke være sådan helt rigtig mens, men mindre blødninger.. Og jeg har heller ikke ømme babser eller noget

Anmeld

24. august 2010

Ann.

npn skriver:

Nej det ved jeg godt, men jeg har bare hørt, at dem der har haft mens selvom de er gravide, der har det ikke være sådan helt rigtig mens, men mindre blødninger.. Og jeg har heller ikke ømme babser eller noget

Jeg har nu altså hørt om nogle stykker som har haft deres mens. flere måneder inde i graviditeten. Og du behøver jo heller ikke at have ømme bryster eller kvalme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.