Hvornår sætter I varme på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2010

Miaka

Vi sætter sjældent varme på herhjemme. Vi har ofte vores computere tændt, så de varmer det meste af stuen op. Men sidste vinter blev vi nødt til det, da det var ekstremt koldt. Der er ingen grund til at tænde for varmen før end at det er koldt, og med koldt, mener jeg at jeg står op og går ind i stuen også er der kun 17-18 grader. Så kræver jeg at der bliver tændt lidt for varmen

Men indtil videre er den ikke kommer under de 20 grader herhjemme, så ingen varme på endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Sommerfuglelarven

Da vi boede i lejlighed behøvede vi ikke at tænde for varmen før midt/slut oktober, og der var det kun på badeværelset og i stuen der var tændt på lav. Nu bor vi i rækkehus, og flyttede først herind i maj, så hvor hurtigt der bliver koldt her, det ved jeg ikke - men om aftenen putter vi da med et tæppe på sofaen, og idag har jeg futter på

Anmeld

24. august 2010

betski

Hjemme hos os, plejer der at være varme på fra oktober til april. Dog var der varme på helt indtil maj/juni i år grundet det meget dårlige vejr. Men jeg nægter at fyre op før til den 1. oktober. Sådan har det alle dage været, kan ikke passe det skal ændres på fordig moder jord synes vejret skal være så koldt prrr

Anmeld

24. august 2010

Muffinmus

Jeg har igneng regler for det. Ene

Anmeld

24. august 2010

Muffinmus

Jeg har ingen regler for det. Eneste regeler når JEG fryser:-)

Eller min datter. For vi er de første der fryser :-)

Så det er mig der bestemmer der hjemme. Lige nu har vi ikke, men det er kun fordi jeg har læst mig frem til at vi får sensommersnart,sågider jeg ikke tænde. Kkommer den ikke alligevel bliver der tændt på wcét først, hader at sidde og fryse med bar mås, dernæst stuen og værelser:-)

Anmeld

24. august 2010

oo

vores eneste varmekilde er vores brændeovn og den har der ikke været gang i endnu. det er stadig for varmt. jeg synes der er behageligt indenfor nu og hvis det blir lidt køligt kan det klares med en sweater eller en dyne så der går nok mindst en halv måned endnu inden vi overvejer at begynde at fyre

Anmeld

24. august 2010

trunte89

Har slet ingen planer om at tænde foreløbig. Er det lidt koldt, så må vi tage noget mere tøj på.

Fik for et par måneder siden en ekstra regning på 3300 kr!! Så der skal spares på varmen i år.

Anmeld

24. august 2010

*A*

Gulvvarmen på badeværelset blev tændt i sidste uge, men ellers har vi ikke varme på endnu. Jeg gider ikke gå og fryse indendøre - jeg vil have det sådan at jeg kan sidde i en t-shirt uden at fryse. Regner med at tænde midt i sep. eller lign.

Anmeld

24. august 2010

SiLiMiMa

vi har tændt for gulvvarmen på badeværelset igen for en uge siden, men ellers har vi ikke varme på endnu, men det har da været fristende at tænde op i brændeovnene!!

meeeen håber virkelig, at der kommer en varm sensommer endnu, for jeg er slet slet ikke klar til efteråret endnu!!!!

heise

Anmeld

24. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Vi tænder helst først for varmen så sent som muligt. Vi bor også småt, og midt i vores ejendom, så vi har det nogenlunde lunt i lang tid. Sidste år fyrede vi op sidst i okt. men skruede ned på visse dage, og forrige år var det slut november. Trøje og sutsko er for mig mere end rigeligt i efteråret.

Når vi så har tændt op, skruer vi ned for varmen i løbet af dagen, hvor vi alligevel ikke er hjemme, og om natten, da jeg ellers får det alt for varmt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.