Hvornår sætter I varme på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.970 visninger
24 svar
0 synes godt om
24. august 2010

Mira0911

Overskriften siger sig selv...

Vi har ikke sat varme på endnu... Godt nok synes jeg der har været lidt koldt her de sidste dage, i forbindelse med vejret...

Vi plejer som regelt først at sætte varme på, når det er ved at være sådan "Ikke til at være udenfor" Så sådan ca omkring September....

Hvad med Jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

bagger26

Altså vi har ikke tændt for varmen endnu, meeen der var lidt koldt herinde idag, så kæresten tændte lige op i brandeovnen hehe.. Hold op det er bare hyggeligt..

Anmeld

24. august 2010

L.J.L

Her har vi ikke tændt for varmen endnu, tror faktisk ikke engang at der er varme i rørene endnu. Så vi klarer det med en masse stearinlys hvis det bliver koldt, det er også hyggeligst

Anmeld

24. august 2010

Moar'en

Vi har ikke nogen dato på. Så når jeg synes det er for koldt herinde, sætter vi varme på

Anmeld

24. august 2010

Maise

ca. midt okt. bor i lejlighed.

Anmeld

24. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi plejer, at gøre det omkring 1. oktober, med mindre det bliver rigtig koldt gør vi det selvfølgelig før.

Anmeld

24. august 2010

FrkT

Vi har faktisk lige tændt for varmen i går, da det er ved at være koldt på badeværelset om morgenen. Men den er dog sat meget meget lavt, så der kun lige er en smuuuule gulvvarme i badeværelse og køkken, og ikke noget i rediatorerne endnu. Men det er også tidligt.... vil tro vi normalt gør det omkring midten/slutningen af september.

Anmeld

24. august 2010

henh01

Jeg sætter gerne varme på i forbindelse med at jeg begynder at gå med sokker og jakke ) Langt fra endnu.. Vi er meget varme mennesker.. Griner

Anmeld

24. august 2010

Vingummien

Her er der slet ikke tanke om at tænde det endnu. Tænder først når der er så koldt, at der bliver en rigtig varme i lejligheden. Og ikke såan en tung en. Syntesjeg nemt der bliver hvis man tænder for tidligt.

Men har da en masse tæpper til kolde dage

Anmeld

24. august 2010

twinboys

Vores brændeovn var tændt igår aftes...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.