er det mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2010

Milka

lion skriver:

Hvor er det bare dejligt at Lilja har haft det så godt i vuggestuen.

Men jo jeg ville også ha stusset lidt over det, hvis jeg havde skulle aflevere et barn sådan. Men godt du fandt ud af hvorfor.

Hvor er hun sød. Men det er jo ikk lige fordi du ligner eller minder om en bil

alt hedder bare bil lige nu hun prøver virkelig hårdt på at fortælle mig ting og sager, men alt kommer bare ud som BIL

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

lion

Milka skriver:

alt hedder bare bil lige nu hun prøver virkelig hårdt på at fortælle mig ting og sager, men alt kommer bare ud som BIL

hvor skønt.

Hos Cassandra er alle mænd og siger jeg det er en dame. NEJ mand svarer hun så

Anmeld

24. august 2010

JustAnotherName

fik mig en god og lang snak med lederen af vores stue, og det drejer sig om at de er underbemandede og overbefolkede, som mette også sagde.

men dagen havde været god, tror i jeg kunne få lilja med hjem igen?? utroligt som hun er faldet til dernede, det er fantastisk! og så er hun bare blevet så overdrevet glad herhjemme også, det er skønt

hun er i øvrigt begyndt at pege på mig og sige BIL

Hvor er det skønt at høre at Lilja er blevet hurtigt meget glad for det.
Så må vi bare håbe at Luca også hurtigt vil blive tryg ved det, og falde til.

Dejligt, trods en lidt øv aflevering, at Lilja bare har givet den gas og hygget sig. Og skønt at det også smitter af på hendes humør hjemme.

Jeg håber indkørringen fortsat vil forløbe godt, og at du snart har to små piger, som er glade for det derhenne....

Anmeld

24. august 2010

JustAnotherName

Milka skriver:

Hehe, hvor sødt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.